استارت جرمی بوندیا برای مستر المپیا 2023؛ منتظر بهترین ورژن من باشید!

به گزارش اوج باور، بعد از 5 سال دوری، جرمی بوندیا بار دیگر به مستر المپیا بازخواهد گشت و مدعی شده که شاهد بهترین نسخه بدنی وی در اورلاندو خواهیم بود.

استارت جرمی بوندیا برای مستر المپیا 2023؛ منتظر بهترین ورژن من باشید!

به گزارش سرخ نیوز، جرمی بوندیا قرار است پس از پنج سال دوری از رقابت، در مهمترین رویداد بدنسازی حضور پیدا کند.

این بدنساز باتجربه قرار است یکبار دیگر استعدادش را در مستر المپیا 2023 به نمایش بگذارد و حالا در فاصله 8 هفته مانده تا آغاز این رقابت، دوران آماده سازی خود را آغاز کرده است.

جرمی بوندیا یکی از برجسته ترین بدنسازان طی یک دهه گذشته بوده است. او در دسته فیزیک مردان فعالیت داشته و چهار بار متوالی از سال 2014 تا 2017 عنوان قهرمانی مستر المپیا را از آن خود کرده است.

بوندیا به خاطر فرم V-taper فوق العاده، عضلات حجیم سینه و بازو های بزرگش مورد توجه قرار گرفت.

او بر اساس این ویژگی ها سال ها توانست در این دسته پیشرو باشد، اما در نهایت از طریق برندون هندریکسون در سال 2018 روند قهرمانی هایش متوقف شد.

جرمی بوندیا و کنار رفتن از رقابت ها در سال 2018

بوندیا از همان زمان دیگر به طور حرفه ای در این رقابت شرکت نداشته، اما بار ها و بار ها از بازگشت خود سخن گفته است. با این حال طی 5 سال گذشته حضورش در مستر المپیا میسر نشده، اما امسال قصد دارد در مستر المپیا 2023 شرکت کند و قهرمانی خود را پس بگیرد.

او در حال حاضر تلاش می کند تا وزنش را به 100 کیلوگرم افزایش دهد و برای این کار یک رژیم غذایی مبتنی بر مصرف 4600 کالری را طی چند ماه گذشته در پیش گرفته است. او با این رژیم توانسته به شرایط ایده آلی برسد و در مورد چرخه مصرف استروئید خود بازنگری داشته باشد.

بوندیا در حالی به مستر المپیا بازمی شود که قهرمان فعلی، ارین بنکس این بازگشت را بی معنا می داند و برای حضور بوندیا ارزشی قائل نیست با این حال بوندیا مدعی است که در بازگشت یکبار دیگر مقام قهرمانی را بدست خواهد آورد.

برنامه 8 هفته ای جرمی بوندیا برای قهرمانی در مستر المپیا

قهرمان سابق دسته فیزیک مستر المپیا همچنان در شبکه های اجتماعی فعال بوده و تمرینات و تغییرات رژیم غذایی خود را با هوادارانش به اشتراک می گذارد. این بدنساز 32 ساله رسما روند آماده سازی جهت حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 را آغاز کرده است.

جرمی بوندیا برای آمادگی هر چه بیشتر خانواده خود در ساکرامنتو را رها و به دنور رفته و در این شهر برنامه آماده سازی اش را دنبال می کند. این قهرمان سابق دسته فیزیک مستر المپیا به طور رسمی تمریناتش را از اول سپتامبر (نهم شهریور) آغاز کرده و تنها 8 هفته فرصت دارد تا به آمادگی دلخواهش برای قرار گرفتن روی استیجی که 5 سال از آن دور بوده، برسد.

او زیر یکی آخرین تصاویری که از تمریناتش در باشگاه در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، نوشته: از صبح که بیدار می شوم تا زمانی که بخوابم، می خورم، می خوابم و برای حضور در مستر المپیا نفس می کشم. شما به زودی بهترین ورژن جرمی بوندیا را که تا به امروز دیده اید، تماشا خواهید. من با تمام قدرت به روی استیج می روم و هر چیزی که دارم را رو می کنم.

جرمی بوندیا از نظر عاطفی به خانواده اش وابستگی زیادی دارد و به همین دلیل در حال حاضر روز های سختی را پشت سر می گذارد. با این حال دوری از خانواده باعث خواهد شد تا او بدون آنکه حواسش به چیز دیگری پرت شود، فقط روی حضور پیروز در مستر المپیا تمرکز کند و با قدرت تمریناتش را پیش ببرد. او در اولین روز برنامه آماده سازی خود ساعت 5 صبح از خواب بیدار شد و تمرینات هوازی را انجام داد و یک ساعت بعد به سمت دنور پرواز کرد.

جرمی بوندیا پس از رسیدن به مقصد مستقیما به باشگاه رفت و تحت هدایت مربی خود تمرینات قفسه سینه را انجام داد. او در روز اول تمرینات فقط سعی کرد که ریتم خود را بدست آورد تا در روز های بعد شدت تمریناتش را افزایش دهد.

جرمی بوندیا درباره تمرین در دنور می گوید: در خانه شریک تمرینی نداشتم که بتواند مرا به فراتر از محدودیت هایم حرکت دهد و برای داشتن بدنی فوق العاده در مستر المپیا 2023، به من کمک کند. در دنور دیگر بهانه ای وجود ندارد و اینجا با بهترین مربیان و هم تیمی ها تمرین می کنم. ما هر روز اینجا تمرین می کنیم و در روز بعد شدت تمرینات را افزایش می دهیم. در حال حاضر سعی می کنم به ریتم گذشته برگردم.

قهرمان سابق دسته فیزیک مستر المپیا در بازگشت به این رویداد با برندون هندریکسون و ارین بنکس رقابت خواهد کرد. قطعا رقابت های این بخش همچون دسته اوپن، فیزیک کلاسیک و 212 پوند تماشای و پرهیجان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1624

به "استارت جرمی بوندیا برای مستر المپیا 2023؛ منتظر بهترین ورژن من باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت جرمی بوندیا برای مستر المپیا 2023؛ منتظر بهترین ورژن من باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید