تفریحات هیجان انگیز همراه با بیابان گردی در دبی

به گزارش اوج باور، بسیاری از گردشگران در سفر به دبی در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری محبوب این شهر چون برج الخلیفه، برج العرب، تفرجگاه ساحلی دبی مارینا و غیره، تجربه یک بیابان گردی مهیج در دبی و کمپینگ شبانه در دل شب های پرستاره آن را در فهرست برنامه ریزی سفر خود قرار می دهند.

تفریحات هیجان انگیز همراه با بیابان گردی در دبی

گردشگران با همراه شدن با تورهای بیابان گردی دبی، ضمن تجربه یک آفرودسواری مهیج، بر فراز تپه های شنی می نشینند و به تماشای طلوع خورشید می پردازند و در ادامه در غذاخوری های صحرای دبی لذیذترین غذاهای سنتی دبی را نوش جان می نمایند.

افراد با همراهی تور بیابان گردی دبی، سرگرمیات مهیج بسیاری چون موتورسواری در پیست های شنی، اسکی روی شن، نقاشی روی بدن با حنا، آفرودسواری، آب تنی در دریاچه، شترسواری و بازدید از حیات وحش در بیابان های دبی را تجربه می نمایند. در ادامه با هیحان انگیزترین سرگرمیات همراه با بیابان گردی در دبی آشنا می شویم.

سندبوردینگ یا اسکی روی شن

اگر اسکی روی یخ یا برف را تجربه نموده باشید، به خوبی با این سرگرمی مهیج و شادی بخش آشنایی دارید. برای تجربه یک اسکی سواری مهیج دیگر احتیاجی نیست ماه ها منتظر برف زمستانی باشید بلکه می توانید این سرگرمی را در فضای گرم و نرم ماسه های طلایی رنگ دبی تجربه کنید.

در اسکی روی شن احتیاج به مهارت بالایی نیست و همه افراد می توانند از آن لذت ببرند. از آن جایی که شن های کویر نرم هستند و زمین خوردن بر روی آن ها آسیبی به کسی وارد نمی کند؛ اسکی روی شن را می توان سرگرمیی امن و بی نظیر دانست.

آفرود سواری در قلب صحرا

همراه با آفرودسواری در بیابان های دبی می توانید با سرعت بالا از پستی و بلندی های بیابان عبور کنید و از این سرگرمی مهیج و باورنکردنی لذت ببرید. سرعت حرکت و سر خوردن از ماسه ها، همه آن چیزی است که باعث می گردد حین بالا رفتن و پایین آمدن از تپه های شنی به طور همزمان ترس، هیجان، خنده و فریاد شادی را تجربه کنید.

شترسواری در صحرای دبی

یکی دیگر از سرگرمیات محبوب در بیابان گردی در دبی، شترسواری است. این برنامه معمولا به گونه ای برنامه ریزی می گردد که گردشگران همزمان با غروب نارنجی رنگ و خیره نماینده خورشید بر روی تپه های شنی باشند و در سکوت و آرامش غرق در این زیبایی شوند. گردشگران اغلب با پوشیدن لباس های محلی و گذاشتن نقوش زیبای حنا بر روی دست های خود، هنگام شترسواری عکس و فیلم هایی زیبا و ماندگار از سفر خود ثبت می نمایند.

موتور سواری در صحرای دبی

سواری با دون باگی یا موتورهای چهار چرخ یکی دیگر از هیجان انگیزترین فعالیت های سرگرمیی در صحرای دبی است که می توان همراه با آن افزایش آدرنالین در بدن را به خوبی احساس کرد. موتورسواری بر روی پستی بلندی های شن و بالا و پایین رفتن از ماسه های روان آن یک تجربه به یادماندنی برای کسانی است که در پی ماجراجویی و گشت وگذار در قلب صحرا هستند.

بالن سواری در قلب صحرا

ماجراجویی با بالن در هوای گرم آسمان دبی نیز یکی از زیباترین و لذت بخش ترین سرگرمیات ممکن است که می توان همراه با آن پروازی سه ساعته بر فراز کویر را همراه با تماشای طلوع زیبای خورشید تجربه کرد. با ماجراجویی همراه با بالن می توان ضمن لذت بردن از زیبایی آسمان در ارتفاعات به تماشای منظره ها زیبای کوه های حجر و حیات وحش زیبای این منطقه نشست و عکس هایی تماشایی به ثبت برساند.

تجربه بادیه نشینی و آشنایی با فرهنگ مردمان دبی

صحرای دبی برترین مکان برای عاشقان کویرگردی و گذران یک شب عالی در قلب صحرا است. در بخش های مختلف صحرا دبی، چندین اقامتگاه بومی مجلل با امکانات رفاهی کامل ساخته شده است که در کنار آن گردشگران می توانند از غذاهای سنتی دبی لذت ببرند. یکی دیگر از تجربیات کم نظیر در سافاری دبی می تواند خیره شدن به آسمان و تماشای انبوهی از ستارگان درخشان باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 آذر 1402 بروزرسانی: 18 آذر 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1636

به "تفریحات هیجان انگیز همراه با بیابان گردی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز همراه با بیابان گردی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید