رونالدو به ایران نیاید؟ حرف بیجایی است

به گزارش اوج باور، دوره آموزش مربیگری درجه (A) آسیا در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است و چهره های سرشناسی مانند حنیف عمران زاده، محمد انصاری، ایمان مبعلی و امیرحسین فشنگچی از جمله حاضران در این دوره مربیگری هستند که امیدوارند بتوانند پیروز به کسب مدرک مربیگری شوند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، با همراهی مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون، دیروز (شنبه) در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند. تاج بعد از سخنرانی که در مراسم افتتاحیه دوره آموزش مربیگری داشت، در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و نسبت به اتفاقات روز های گذشته فوتبال ایران از جمله حواشی مرتبط با میزبانی از رقبا در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد و بعلاوه واکنشی هم به شایعه عدم حضور کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال دنیا به علت مسائل امنیتی در ایران نشان داد.

رونالدو به ایران نیاید؟ حرف بیجایی است

مهدی تاج درباره مسائل استادیوم آزادی برای میزبانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چمن استادیوم آزادی آماده می گردد و مسئله ای برای برگزاری بازی های آسیایی و دربی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی از تیم های عربستانی شرح داد: تا پنج سپتامبر (15 شهریور) وقت داشتیم تا مسئله میزبانی مان را حل کنیم. گفته بودیم باشگاه ها زمین های بی طرف شان را معرفی نمایند، ولی در آخرین ساعات توانستیم تفاهم نامه ای با فدراسیون عربستان منعقد کنیم که در یک بند صراحتا اعلام شد تیم های باشگاهی و ملی مان می روند و می آیند. این موضوع را (AFC) از ما درخواست نموده بود که ما انجام دادیم. ستادی در فدراسیون تشکیل شده و ستادی هم باید در باشگاه شکل گیرد تا به برترین نحو بتوانند از طرف عربستانی و باشگاه های دیگر میزبانی نمایند. مطمئن هستم که این مهم به نحو احسن انجام می گردد.

تاج در واکنش به احتمال عدم حضور رونالدو در ایران گفت: حرف بسیار بی جایی است و شنیدن این موضوع به عنوان یک ایرانی توهین به ما محسوب می گردد. رونالدو راحت به ایران می آید و ما هم بازی های بسیار مهمی را در کشورمان میزبانی نموده ایم و مسئله ای نداریم. ما به طرف عربستانی اطمینان دادیم که هیچ مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

تاج در پاسخ به سؤالی درباره حضور تکنولوژی یاری داور ویدئویی در ایران شرح داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز نامه ای به ما زده است و حدود 20 نفر را معرفی نموده که فدراسیون فوتبال باید هر 20 نفر را میزبانی کند و برای (VAR) بیاورد. 15 نفر از آن ها عوامل (VAR) و پنج نفر هم داور هستند که باید در اتاق بنشینند. تعهد ما به (AFC) این بوده که اتاق را ما تأمین کنیم و تجهیزات را هم آن ها بیاورند. ما هم اتاق (VAR) را در استادیوم آزادی تأمین کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1623

به "رونالدو به ایران نیاید؟ حرف بیجایی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونالدو به ایران نیاید؟ حرف بیجایی است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به ایران نیاید؟ حرف بیجایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید