افزایش قیمت سوخت در آمریکا، بهبود فراوری بنزین در آمریکا هفته ها طول می کشد خبرنگاران

به گزارش اوج باور، کارشناسان می گویند ممکن است تعطیلی پالایشگاه ها در تگزاس به خاطر یخبندان و بازگشت آن ها به چرخه فراوری هفته ها طول بکشد.

افزایش قیمت سوخت در آمریکا، بهبود فراوری بنزین در آمریکا هفته ها طول می کشد خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، کارشناسان می گویند هفته ها طول خواهد کشید تا به خاطر یخبندانی که در بخش قابل توجهی از آمریکا رخ داده، بتوانیم شاهد از سرگیری فعالیت پالایشگاه ها در تگزاس باشیم.

این مسأله باعث می گردد قیمت سوخت در آمریکا افزایش یابد. نبود برق، گاز و آب باعث شد تا یک پنجم پالایشگاه ها در تگزاس آمریکا فعالیت خود را متوقف نمایند. انجمن خودروی آمریکا اعلام نموده که به طور کلی یخبندان باعث شده تا قیمت بنزین افزایش یافته و به 2.33 دلار در هر گالن برسد.

این مؤسسه پیش بینی نموده میزان فراوری و انبار های سوخت در آمریکا کاهشی بوده و همین امر باعث می گردد که شاهد افزایش قیمت بنزین در روز های به جامانده از ماه فوریه باشیم.

اندرو لیپو، رئیس شرکت مشاوره لیپو اویل در هیوستون آمریکا می گوید: 2.5 تا 3 هفته طول خواهد کشید تا بسیاری از فعالیت های پالایشگاه ها از سر گرفته گردد.

پائول سانتی، محقق حوزه انرژی می گوید: تعطیلی پالایشگاه ها قیمت نفت آمریکا را کاهش خواهد داد و این مسأله به نفت برنت هم خواهد رسید.

وی پیش بینی کرد که طی دو تا سه هفته آینده شاهد فشار سنگین کاهشی به قیمت نفت آمریکا خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 879

به "افزایش قیمت سوخت در آمریکا، بهبود فراوری بنزین در آمریکا هفته ها طول می کشد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت سوخت در آمریکا، بهبود فراوری بنزین در آمریکا هفته ها طول می کشد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید