برگزاری آزمون صلاحیت های بالینی با 15 دانشجوی پزشکی

به گزارش اوج باور، آزمون صلاحیت های بالینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور 15 دانشجوی پزشکی در این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

برگزاری آزمون صلاحیت های بالینی با 15 دانشجوی پزشکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از قم، آزمون صلاحیت های بالینی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور 15 دانشجوی پزشکی در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

در این آزمون دانشجویان زیر نظر 12 استاد متخصص و فوق تخصص در رشته های تنفس، اطفال، خون، پوست، زنان، پاتولوژی، اورولوژی، نورولوژی و روان پزشکی مهارت های خود را در زمینه های بالینی، توضیح حال و معاینه، مهارت های برقراری ارتباط و حل مسئله مورد ارزیابی قرار گرفتند که این آزمون در مرحله کارورزی برای دانشجویان پزشکی برگزار و شرط فراغت از تحصیل دانشجویان قبولی در این آزمون است.

به گزارش خبرنگاران، مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم با هدف آموزش مهارت های عملی، مهارت های ارتباطی و مهارت های عاطفی دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی این واحد دانشگاهی راه اندازی و تجهیز شده؛ بنابراین اگر دانشجویان رشته پزشکی در آزمون مهارت های بالینی شرکت ننمایند به عنوان فارغ التحصیل شناخته نمی شوند و نمی توانند برای دریافت نظام پزشکی اقدام نمایند.

عکاس: حسین غمخوار

4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 572

به "برگزاری آزمون صلاحیت های بالینی با 15 دانشجوی پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون صلاحیت های بالینی با 15 دانشجوی پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید