ترامپ: درنده ترین سگ های کاخ سفید در انتظار معترضان خاطی بودند

به گزارش اوج باور، رئیس جمهوری آمریکا در یک سری پیام های توییتری، اعتراضات سراسری علیه خشونت پلیس به ویژه آن معترضانی که جمعه مقابل کاخ سفید تجمع کرده بودند، به باد انتقاد گرفت.

ترامپ: درنده ترین سگ های کاخ سفید در انتظار معترضان خاطی بودند

پس از کشته شدن جورج فلوید، یک مرد سیاه پوست به دست پلیس مینیاپولیس اعتراضات گسترده ای در 20 شهر آمریکا آغاز شد. تظاهرات به خشونت کشیده شد و تظاهرکنندگان علیرغم منع رفت و آمد به خیابان های مینیاپولیس آمدند.

اعتراضات به کشته شدن یک مرد سیاه پوست در روز دوشنبه 25 مه به دست پلیس مینیاپولیس هنوز ادامه دارد. این اعتراضات که به طور مسالمت آمیز علیه نژادپرستی و خشونت پلیس آغاز شده بود بعدا به خشونت کشیده شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در پیامی نوشت: سرویس مخفی آمریکا شب گذشته عملکرد فوق العاده ای در کاخ سفید داشت. آن ها نه تنها بسیار حرفه ای هستند، بلکه خونسرد هم هستند. من داخل بودم، تمام حرکت ها را دیدم و نمی توانستم بیش از این احساس امنیت کنم.

او ادامه داد: آن ها اجازه دادند تا معترضان فریاد بزنند و هر چقدر که می خواهند یاوه سرایی کنند، اما وقتی کسی خیلی هیجان زده می شد یا از حدود رایج خارج می شد، به سرعت به سراغ آن ها می رفتند و آن ها نمی فهمیدند چه شده است. خط مقدم مثل جادو با عوامل تازه نفس جایگزین شد. جمعیت بزرگی بود که به طور حرفه ای سازماندهی شده بود، اما هیچکس برای عبور از حصار جلو نیامد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین نوشت: اگر آن ها جلو می آمدند، با درنده ترین سگ ها و با ترسناک ترین سلاح هایی که من تا به حال دیده ام، روبرو می شدند. دست کم، آن زمان است که مردم واقعا خیلی بد آسیب می بینند. بسکمک از عوامل سرویس مخفی فقط منتظر عمل بودند. ما جوانترها را در خط اول گذاشتیم، آن ها عاشق این هستند و عملکرد خوبی داشتند.

ترامپ در ادامه نوشت: همانطور که شما شب گذشته دیدید، آن ها بسیار خونسرد و حرفه ای بودند. هرگز اجازه ندادند اوضاع از کنترل خارج شود. متشکرم! از طرف دیگر، شهردار واشنگتن دی سی موریل بوزر، که همواره به دنبال پول و کمک است، اجازه نداد تا پلیس آنجا مداخله کند. کار آن ها نیست. خوب است!

او ادامه داد: این به اصطلاح معترضان که بسیار خوب در کاخ سفید سازماندهی شده بودند، اصلا ربطی به جورج فلوید نداشتند. آن ها فقط به آنجا آمده بودند تا دردسر درست کنند. سرویس مخفی هم به سادگی آن ها را مدیریت کرد. این ها گروه های سازمان یافته هستند که هیچ ارتباطی با جورج فلوید ندارند. مایه تاسف است!، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 379

به "ترامپ: درنده ترین سگ های کاخ سفید در انتظار معترضان خاطی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: درنده ترین سگ های کاخ سفید در انتظار معترضان خاطی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید