خبرنگاران امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

به گزارش اوج باور، زاهدان- خبرنگاران- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 208 آسیب دیده ناشی از سیل این استان از 11 فروردین تا به امروز توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند و این فرایند همچنان با قوت ادامه دارد.

خبرنگاران امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

حسن مصفا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: عملیات امدادرسانی به 48 خانوار آسیب دیده توسط 136 نجاتگر در قالب 20 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: 15 روستای پنج شهرستان سیستان و بلوچستان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند امدادرسانی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در این مدت 86 نفر از آسیب دیدگان از سیل در چادرهای این جمعیت اسکان اضطراری یافتند.

وی توزیع 24 دستگاه چادر، 46 تخته موکت،128 تخته پتو و 104 کیلوگرم حبوبات، از جمله اقلامی بودند که برای اسکان اضطراری سیلزدگان توزیع و مورد استفاده نهاده شد.

مصفا گفت: همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل آب معدنی، نان، روغن، چای، فانوس، والور و ست ظروف و موادبهداشتی بین سیلزدگان جنوب این استان توزیع شده است.

وی گفت: همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر کوشش برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان تا رسیدن به شرایط مطلوب در کنار آنان خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 269

به "خبرنگاران امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید