خبرنگاران تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است

به گزارش اوج باور، اردبیل-خبرنگاران- رییس اداره صنعت،معدن و تجارت خلخال گفت: انتشار خبر مربوط به تعیین ساعات کاری برای برخی از صنوف در فضای مجازی خلاف واقع و کذب بوده و تعطیلی بازار شهر به قوت خود باقی است .

خبرنگاران تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است

سیدناصر میرمرسلی روز شنبه به خبرنگاران افزود: تا به امروز هیچ تصمیمی از سوی هیچ یک از سازمان ها و نهادهای صنفی مربوط به بازار از جمله اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف مبنی بر بازگشایی واحدهای صنفی یا مشخص ساعت کاری آنها اتخاذ نشده است.

وی اظهارداشت: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی خود را مکلف به تبعیت از تصمیم های ستاد ملی مقابله کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می دانند و در صورت تصمیم مقتضی از سوی مرکز این اداره نیز مطابق تصمیمات گرفته شده در خصوص فعالیت بازار خلخال تصمیم خواهد گرفت.

وی گفت: هرگونه بازنشر مطلبی برای تایید این خبر مصداق شاخص تخلف و شیطنت رسانه ای، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به قصد برهم زدن آرامش موجود در جامعه اصناف محسوب شده و مستوجب پیگرد قانونی از سوی نهادهای ذیربط خواهد بود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال افزود: مطابق آخرین تصمیم اخذ شده هرگونه اطلاع رسانی در حوزه اصناف تنها از طریق صدا و سیما ،خبرگزاری های رسمی و درگاه های رسمی اطلاع رسانی اداره صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران صورت خواهد گرفت و دیگر اخبار منتشرشده از سوی هر یک از شبکه های خبری غیر رسمی فاقد وجاهت قانونی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 274

به "خبرنگاران تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی بازار خلخال به قوت خود باقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید