خبرنگاران معاون استاندار: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است

به گزارش اوج باور، ایلام - خبرنگاران - سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار ایلام گفت: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است و هر گونه موارد مشاهده شده با برخورد قضایی روبرو خواهد شد.

خبرنگاران معاون استاندار: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، جهانگیر رستمزاد شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام گفت: این اقدام در راستای حمایت از مردم و مصرف نمایندگان و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گوشت مصوب شده است.

وی همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان خواست: با نظارت دقیق و مستمر قیمت مرغ را در استان رصد نمایند و با هرگونه افزایش قیمت به شدت برخورد نمایند.

وی افزود: بحث افزایش قیمت مرغ کشوری بوده و اکنون پیگیری برای مشخص قیمت مناسب آن از سوی استان ادامه دارد.

رستم زاد از سازمان جهادکشاورزی استان نیز خواست: با یاری اتحادیه مرغداران و اصناف به منظور تأمین مرغ مورد احتیاج مصرف استان از خروج مرغ زنده از استان جلوگیری کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار ایلام گفت: بر اساس بخشنامه داخلی، وزارت جهادکشاورزی عهده دار توزیع نهاده های دامی است و از این پس جهادکشاورزی استان هیچ دخل و تصرفی در تامین و توزیع نهاده های دامی ندارد.

رستم زاد گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اجحاف در حق مرغداران و توزیع عادلانه و همچنین نظارت دقیق و به وسیله سامانه کشوری اجرا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 599

به "خبرنگاران معاون استاندار: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: خروج دام زنده از ایلام ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید