فارس من، غلامی: چگونگی حمایت از طرح های علمی با موضوع مقابله با آلودگی هوا

به گزارش اوج باور، وزیر علوم فرایند حمایت از محققان کشور در حوزه های مختلف بخصوص طرح های مقابله با آلودگی هوا را تشریح کرد.

فارس من، غلامی: چگونگی حمایت از طرح های علمی با موضوع مقابله با آلودگی هوا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، مخاطبان سامانه فارس من در ارتباط با این سامانه خواهان حمایت مادی و حقوقی از کارهای تحقیقاتی علمی در هر سطح شدند.

در این زمینه با منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت وگو کردیم.

غلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران گفت: در نحوه حمایت از محققان دو مطلب حائز اهمیت است؛ یکی آنکه، دانشگاه ها از طرح های محققان حمایت نمایند چرا که هر دانشگاه روال خاص خود را دارد، هر دانشگاه معاونت پژوهشی دارد و دانشجویان و محققان می توانند در مراحل پروپوزال و انتها نامه از طرح خود دفاع نمایند که در صورت تایید حمایت اقتصادی از طرح نیز انجام می گردد.

وی اضافه کرد: در مباحث دیگر شهرداری، محیط زیست و به طور کلی نهادهای مرتبط با هر طرح از محققان حمایت می نمایند که این مسیری جدا از وزارت علوم است که می گردد به وسیله شورای عالی عتف پیگیری گردد.

نحوه حمایت از طرح های علمی حوزه مقابله با آلودگی هوا

غلامی همچنین در رابطه با حمایت از طرح های محققان کشور در حوزه مقابله با آلودگی هوا نیز گفت: اینگونه طرح ها نیز به همان منوال که گفته شد، به وسیله دانشگاه یا نهاد مرتبط حمایت می گردد که این طرح ها به سازمان محیط زیست مرتبط می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 87

به "فارس من، غلامی: چگونگی حمایت از طرح های علمی با موضوع مقابله با آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، غلامی: چگونگی حمایت از طرح های علمی با موضوع مقابله با آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید