لبنان، ملاقات هیئت حزب الله با اسقف اعظم مسیحیان؛ تاکید بر لزوم ناجی بودن دولت آینده

به گزارش اوج باور، هیئتی از جنبش حزب الله لبنان با اسقف اعظم مسیحیان این کشور ملاقات کرد که طی آن بر لزوم تشکیل دولتی که لبنان را از بحران کنونی نجات دهد، تاکید نمود.

لبنان، ملاقات هیئت حزب الله با اسقف اعظم مسیحیان؛ تاکید بر لزوم ناجی بودن دولت آینده

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، شیخ محمد عمرو مسئول منطقه جبل و شمال لبنان در حزب الله تاکید نمود دولت آینده باید دولت متخصص باشد و اینکه مجلس آن را تایید کند و بتواند به فعالیت خود در چارچوب شبکه پیچیدگی های منطقه ای و بین المللی بپردازد.

شیخ عمرو در پی ملاقات هیئتی از حزب الله با بشاره الراعی اسقف اعظم مسیحیان لبنان در بکرکی بیروت گفت امیدواریم که دولت آینده، کشور را نجات دهد، زیرا شخصیت های شایسته علمی،اداری و سیاسی مهمی به آن خواهند پیوست.

این عضو حزب الله ابراز امیدواری کرد که دولت آینده به نجات میهن و اقتصاد لبنان منجر گردد.

وی اضافه کرد ما از دولت رئیس حسان دیاب حمایت می کنیم و آرزوی خیر و موفقیت برای او داریم، زیرا او شخصیت شایسته و سالم است و هیچ سابقه(بدی) ندارد و آمده است که بگوید می خواهد کشور را نجات دهد و اوضاع مالی را اصلاح کند.

شیخ عمرو بر ضرورت تشکیل سریع اما نه شتابزده دولت و با حضور همه طیف ها تاکید نمود و گفت حزب الله هیچ نامی ارائه نکرده و منتظر است تا حسان دیاب با آن تماس بگیرد.

وی تاکید نمود حزب الله کوشش های زیادی کرد تا سعد الحریری نخست وزیر باشد، ولی او استعفا داد و انصراف داد.

همچنین از قول اسقف اعظم مسیحیان مارونی در ملاقات با هیئت حزب الله چنین نقل شده است که آنچه برای ما اهمیت دارد، امن و باثبات بودن کشور است و ما برای تولد دولت دعا می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 40

به "لبنان، ملاقات هیئت حزب الله با اسقف اعظم مسیحیان؛ تاکید بر لزوم ناجی بودن دولت آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، ملاقات هیئت حزب الله با اسقف اعظم مسیحیان؛ تاکید بر لزوم ناجی بودن دولت آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید