پیغام همدردی باشگاه پرسپولیس با مردم افغانستان

به گزارش اوج باور، پرسپولیس در پیامی، انزجار از حادثه تروریستی روز های گذشته و همدردی خود با مردم افغانستان را بیان کرد.

پیغام همدردی باشگاه پرسپولیس با مردم افغانستان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در این پیغام آمده است: باور و تحمل آن چه روی داده، ممکن نیست. گذشت ساعت و روز ها هیچ کس را آرام نمی نماید. صحنه هایی که تنها دیدن تصاویر آن، جانکاه و خارج از تحمل هر انسانی است ناخودآگاه اشک را سرازیر می نماید.

به راستی نمی دانیم چه می توان گفت که فقط به قدر ذره ای تسلای خاطر مردم سختی کشیده افغانستان، به ویژه خانواده هایی باشد که عزیزان خویش را در اوج مظلومیت غرق در خون دیدند.

دخترانی که فقط جگرگوشه های افغانستان نبودند، آن ها عزیزان ما و همه کسانی بودند که در این دنیای عظیم، هر کس با هر زبان و آیین و مرامی با دیدن آن چه گذشت، اندوه سراسر وجودش را فرا گرفت.

باشگاه و طرفداران پرسپولیس ضمن اعلام انزجار از این حادثه دردناک، همدردی خود را با خانواده های درگذشتگان، مردم افغانستان و همه آن هایی که متاثر از این رویداد هستند، اعلام می نماید.

به عزت روز های پرفیض و برکت ماه مبارک رمضان که در آن قرار داریم، از خداوند متعال می خواهیم که روزی برسد تا در سایه حکومت عدل ناجی بشریت، حضرت مهدی (عج) و تکامل انسانیت، دیگر شاهد چنین درد ها و زخم هایی نباشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 990

به "پیغام همدردی باشگاه پرسپولیس با مردم افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام همدردی باشگاه پرسپولیس با مردم افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید