گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان پاراآسیایی ایران باشد

به گزارش اوج باور، ملی پوش پاراتیراندازی ایران گفت: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ورزشی ایران در بازی های پار آسیایی جاکارتا باشد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان پاراآسیایی ایران باشد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سمیرا ارم گفت: خوشحالم که کاروان ورزشی ایران در سلامت کامل به جاکارتا رسیده و امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار ملی پوشان کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی باشد.

او ادامه داد: تمام هدفم ارائه بهترین عملکرد در بازی های پارا آسیایی جاکارتا است و برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را خواهم کرد.

ارم اضافه کرد: تمام حریفان ما خوب هستند اما ملی پوشان پاراتیراندازی ایران بسیار آماده هستند و برای کسب بهترین نتایج وارد جاکارتا شدند و بعد از رقابت ها می توانیم درباره عملکرد آنها در برابر تیم ملی ایران صحبت کنیم.

بانوی پاراتیراندازی ایران درباره پرچمداری کاروان ورزشی ایران گفت: خوشحالم که در مراسم اختتامیه این رقابت ها می توانم پرچم کشورم را در دستانم بگیرم و به اهتزاز درآورم. امیدوارم که در طول بازی ها نیز بارها شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و درخشیدن نام کشورمان در این دوره از بازی ها باشیم.

ارم در انتها گفت: سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم ولی ملی پوشان ما یاد گرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را تحمل و صبورانه تمرین نمایند تا روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 52

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان پاراآسیایی ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان پاراآسیایی ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید