گسترش نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به کنترل و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری در نقاط مجهز به دوربین، از برنامه ریزی برای افزایش دوربین های سطح شهر اطلاع داد.

گسترش نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز

محمود دلف لویمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک غرب شهرداری اهواز در هفته گذشته، اظهار کرد: این مرکز در راستای مدیریت هوشمند ترافیک راه اندازی شده است. با افتتاح این مرکز در هر نقطه ای که دوربین نصب است، کنترل و نظارت تصویری عبور و مرور انجام می گردد.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شرق اهواز نیز از پیش از این فعال بوده است، اضافه نمود: به وسیله این مراکز، بر موارد ترافیکی از جمله سرعت، نظم و انضباط در تردد و ترافیک سنگین در این نقاط نظارت و موضوع به پلیس راهور اطلاع داده می گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با بیان اینکه در برنامه است که تعداد دوربین ها به ویژه در معابر اصلی اهواز افزایش یابند، گفت: 150 دوربین نظارت تصویری توسط استانداری خوزستان و 25 دوربین کنترل سرعت توسط شهرداری اهواز خریداری شده که در آینده در سطح شهر اهواز نصب خواهند شد و نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز گسترش می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 170

به "گسترش نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش نظارت تصویری بر عبور و مرور شهری اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید