اخبار کرونا در دنیا عرب ، قطر تمام پروازها به دوحه را متوقف کرد

به گزارش اوج باور، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دستور داد، تمام پروازهای ورودی به دوحه پایتخت این کشور از عصر روز چهارشنبه 18 مارس به مدت دو هفته متوقف گردد.

اخبار کرونا در دنیا عرب ، قطر تمام پروازها به دوحه را متوقف کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی خبرنگاران، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دستور داد، تمام پروازهای ورودی به دوحه پایتخت این کشور از عصر روز چهارشنبه 18 مارس به مدت دو هفته متوقف گردد و این مدت را قابل تمدید دانست.

ویروس کرونا طی چند روز اخیر رشد نگران نماینده ای در قطر داشته است. در حالی که روز چهارشنبه گذشته شمار مبتلایان به بیماری کرونا در قطر 262 نفر اعلام شده بود، این آمار بر اساس اعلام وزارت بهداشت این کشور به 401 نفر رسیده است.

خبرگزاری رسمی قطر به نقل از امیر این کشور بیان کرد: در جریان فعالیت کمیته دست اندرکار جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قرار گرفتیم ؛ فرایند امور به خوبی پیش می رود و طرف های دست اندرکار وظیفه خود را تمام و کمال انجام می دهند.

امیر قطر همچنین بر اتخاذ تدابیر بیشتر به منظور کنترل ویروس کرونا تاکید نمود و یادآور شد، هدف از برنامه مهار شیوع کرونا این است که با حداقل ترس وبدون سردرگمی از شیوع این ویروس جلوگیری بعمل آید؛ این یک مسئولیت همگانی است که نیازمند تعهد و همکاری همه بدون استثنا و بدون وقت تلف کردن است.

شیخ تمیم مسئولان قطر را به ارائه خدمات ضروری به شهفرایندان قطری و کسانی که در این کشور اقامت دارند، فراخواند و تامین امنیت آنان و حمایت از این افراد در برابر ویروس کرونا را در صدر این خدمات دانست.

وی هدف از این اقدامات را تضمین ادامه زندگی مردم به شکل طبیعی عنوان نمود.

امیر قطر همچنین بر اهمیت مشارکت همه از جمله نهادها و موسسات دو بخش عمومی و خصوصی در کوشش های طرف های متخصص جلوگیری از شیوع کرونا تاکید نمود و گفت، در این شرایط همه باید به مسئولیت های خود عمل نمایند تا از شیوع ویرس کرونا جلوگیری گردد و این هدف با اقدامات پیشگیرانه که وزارت بهداشت توصیه نموده است تحقق می یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 183

به "اخبار کرونا در دنیا عرب ، قطر تمام پروازها به دوحه را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار کرونا در دنیا عرب ، قطر تمام پروازها به دوحه را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید