حضور پررنگ ربات ها در هتل های آمریکا

به گزارش اوج باور، بسیاری از هتل های اطرف سیلیکون، ولی برای مقابله با کمبود پرسنل خود، جای خالی افراد را با بهره گیری از ربات ها پر می نمایند، ربات هایی که نیازی به انعام نیز ندارند.

حضور پررنگ ربات ها در هتل های آمریکا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از abcnews، هتل ها، مانند رستوران ها، به علت کمبود نیروی انسانی در طول همه گیری، برای ارائه خدمات دقیق تحت فشار قرار گرفته اند.

درست است که سیلیکون ولی، کانون فناوری ایالات متحده است، اما ربات ها در حال پر کردن شکاف ناشی از کمبود تعداد نیروی انسانی در نقاط دیگر هستند.

ربات ها با رفتن به درب اتاق ها، نوشیدنی و غذا ها را به اتاق ها تحویل می دهند و حتی مهمانان را پذیرش می نمایند، در سال های گذشته، یا گاهی اوقات حتی مدیر کل ممکن بود جلو بیاید. اکنون ربات های هوشمند این وظایف را بر عهده گرفته اند.

ربات فقط یک بار برای حرکت در لابی و راهرو احتیاج به آموزش دارد و حتی برای استفاده از آسانسور نیز سازگار شده است و پس از داخل شدن، می تواند دکمه طبقه مقصد را فشار دهد.

پیمایش راهرو های هتل، حتی برای انسان ها، با چرخ دستی های هتلداری، سخت است، اما این ربات به شیوه ای برنامه ریزی شده است که از موانع، انسانی یا غیر انسانی اجتناب کند، بنابراین سعی می نماید دور بزند.

اگر، همانطور که گاهی اوقات اتفاق می افتد، فردی مطمئن نباشد که در کدام جهت حرکت کند و زیگ زاگ حرکت کند، ربات به روشی مشابه واکنش نشان می دهد، این ویژگی بازیگوشی است که ربات مذکور را تقریباً مانند انسان می نماید.

هنگامی که ربات ها برای درخواست چیزی به اتاق می رسد، مهمان را صدا می نماید تا ورود خود را اعلام نمایند و این صدای ضبط شده نیز، پخش می گردد: ربات ما بیرون از در منتظر است تا خوراکی را بردارید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1514

به "حضور پررنگ ربات ها در هتل های آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور پررنگ ربات ها در هتل های آمریکا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پررنگ ربات ها در هتل های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید