خالق سری یاکوزا برای بازی نو خود از تارانتینو الهام گرفته است

به گزارش اوج باور، توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خالق سری بازی یاکوزا (Yakuza)، جزئیات بیشتری را درباره بازی آینده خود فاش نموده است که در حال حاضر در استودیوی جدیدش یعنی استودیو ناگوشی (Nagoshi Studio) برای شرکت NetEase در حال توسعه است.

خالق سری یاکوزا برای بازی نو خود از تارانتینو الهام گرفته است

این توسعه دهنده حرفه ای این بازی را پروژه ای توصیف کرد که خیلی از فرمول سری بازی یاکوزا فاصله نمی گیرد و شامل اندازه زیادی از خشونت، شوخ طبعی و درام است. او در مصاحبه خود با 4Players بیان نموده است: این بازی قطعاً خشونت را به عنوان یک عنصر در خود جای خواهد داد اما من نمی خواهم زیاد به سمت آثار دلهره آور یا حتی ترسناک بروم. من می خواهم بازی ام بیشتر شبیه فیلم های کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) باشد، بنابراین شوخ طبعی می تواند وجود داشته باشد. چیزی که فقط ترسناک یا فقط خونین و وحشیانه باشد با سلیقه من جور در نمی آید. من یک لمس انسانی، کمی حماقت و کمی جدیت را در این بازی می خواهم، این چیزی است که در حال حاضر در حال و هوای آن هستم.

ناگوشی درباره اینکه چه زمانی بازیکنان می توانند انتظار تماشا بازی را داشته باشند، گفت که مردم خیلی زودتر از کاری که ممکن است سایر توسعه دهندگان انجام دهند، شاهد رونمایی از این پروژه خواهند بود. این اظهارنظر اخیر ناگوشی که بیان نموده دوست دارد خشونتی را به همراه یک شوخ طبعی و البته درام در اولین بازی استودیو تازه خود داشته باشد، دقیقاً ما را به یاد سری بازی های یاکوزا می اندازد که چنین عناصری را پیوسته در کنار یکدیگر دارند.

توشیهیرو ناگوشی بعلاوه در مصاحبه قبلی خود به درام انسانی اشاره نموده بود و شرح داده بود که می خواهد ویژگی های سینمایی را به بازی خود اضافه کند تا مخاطبان دنیای بتوانند از آن لذت ببرند. او در مصاحبه قبلی خود بیان نموده بود: ما مثلاً بازی های معمایی برای گوشی های هوشمند یا هر چیز دیگری مثل آن را نخواهیم ساخت. آن بازی ها سرگرم کننده هستند اما چیزی که ما در آن مهارت داریم و دنیا از ما انتظار دارد بازی هایی با داستان های دراماتیک و تکان دهنده است و این چیزی است که ما می خواهیم بسازیم. بنابراین تمرکز ما چنین چیزی است.

با وجود اینکه می دانیم بازی یاکوزا 8 در حال حاضر در حال توسعه است، هیچ بازه زمانی خاصی برای تاریخ انتشار آن نداریم. اگر در پی فرصتی هستید که به تجربه بازی های سری یاکوزا بپردازید و طعم منحصر به فردی این آثار را بچشید، شاید حضور بازی های این سری در سطوح مختلف سرویس پلی استیشن پلاس برترین فرصت باشد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1460

به "خالق سری یاکوزا برای بازی نو خود از تارانتینو الهام گرفته است" امتیاز دهید

1 کاربر به "خالق سری یاکوزا برای بازی نو خود از تارانتینو الهام گرفته است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سری یاکوزا برای بازی نو خود از تارانتینو الهام گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید