دستمزد ها وسط سال تغییر می نماید؟

به گزارش اوج باور، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم مالی که در ابتدای سال با آن روبرو بودیم فاصله بگیریم، اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار برای اصلاح دستمزد ها تشکیل خواهد شد.

دستمزد ها وسط سال تغییر می نماید؟

به گزارش شفقنا، ولی اسماعیلی در مورد جلسه شورای عالی کار درباره اصلاح دستمزد 1402 کارگران، گفت: همان موقع که افزایش 27 درصدی حقوق کارگران در شورای عالی کار مصوب شد، طی جلساتی که با مسوولین وزارت کار داشتیم، اعلام کردیم که این اندازه حقوق، جوابگوی تورم نیست و قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار گردد.

وی ادامه داد:، اما تا الان این بحث پیگیری نشده است و با توجه به قول هایی که دولت در مورد مهار تورم داده و بعلاوه گشایش هایی هم که در حوزه بین المللی در حال وقوع است، منتظر هستیم ببینیم چه تحولاتی در حوزه مالی کشور رخ خواهد داد.

اسماعیلی اعلام نمود: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم مالی که در ابتدای سال با آن روبرو بودیم فاصله بگیریم، اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار جهت اصلاح دستمزد کارگران، برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1596

به "دستمزد ها وسط سال تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد ها وسط سال تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید