دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک شرکت هواپیمایی

به گزارش اوج باور، رئیس پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات تهران عظیم از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه فعالیت یک شرکت هواپیمایی در کشور اطلاع داد.

دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک شرکت هواپیمایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران عظیم گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت هواپیمایی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده شروع شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و آنالیز های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران عظیم متهم را که مرد جوانی بود در فضای مجازی مورد شناسایی قرار داد و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

معظمی گودرزی گفت: متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر بزه انتسابی شد؛ اما پس از روبرو شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود در پرونده، چاره ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع انتقام جویی و داشتن کینه ای قدیمی از شاکی گفت و از عمل مجرمانه خود پشیمان بود.

رئیس پلیس فتا تهران عظیم توصیه کرد: رعایت اصل اخلاق مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است و کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در این فضا باشند تا از روی جهل یا انتقام جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نمایند که در غیر این صورت برابر قانون با آن ها برخورد می گردد.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می توانند در صورت روبروه با هرگونه موارد مشکوک آن را به وسیله سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1020

به "دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک شرکت هواپیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل نشر اکاذیب علیه یک شرکت هواپیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید