طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد، عکس

به گزارش اوج باور، دیجیاتو نوشت: اپل از هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس رونمایی کرد. هدفون تازه Beats طراحی زیبایی دارد و با تغییرات سخت افزاری قابل ملاحظه کیفیت صدای بسیار بهتری را ارائه می دهد.

طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد، عکس

پیشتر اپل هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز را عرضه نموده بود و حالا نوبت به معرفی نسل نو آن رسیده است. شاید Beats Studio Buds Plus از نظر ظاهری تفاوتی با نسل گذشته ننموده باشد؛ اما شرکت سازنده تمام کوشش خود را به کار گرفته است تا با افزودن قابلیت های نو، آن را بسیار بهتر جلوه دهد.

بیتس استودیو بادز پلاس؛ عمر باتری بیشتر، صدای بهتر، کیفیت بالاتر

اپل ایرفون نو خود را در یک نسخه شفاف نیز عرضه خواهد نمود. طرحی که شاید شما را یاد ایرفون ها و یا گوشی شرکت ناتینگ بیندازد. البته قطعا افرادی هستند که طراحی شفاف را نمی پسندند و اپل برای آنها دو مدل کرم و مشکی مات را تدارک دیده است. بیتس در اعلامیه معرفی استودیو بادز پلاس تاکید نمود که 95 درصد از قطعات داخلی این گجت نو هستند. به عنوان مثال میکروفون ها تا 3 برابر بزرگتر شده اند و درگاه میکروفون نیز بازطراحی شده تا شاهد بهبود کیفیت صدا باشیم.

همانند نسل گذشته، هدفون بی سیم بیتس استودیو +Buds با تاییدیه IPX4 همراه شده است که یعنی در برابر نفوذ عرق و قطرات آب مقاوم است و ورزشکاران می توانند با خیال راحت از آن در هنگام تمرین استفاده نمایند. اپل بعلاوه سری های بسیار کوچکی را نیز ارائه نموده است تا در کنار مدل های کوچک، میانه و بزرگ پیشین قرار گرفته و هدفون نو را برای طیف گسترده تری از گوش ها مناسب سازند.

در مدل های پیشین دکمه b روی ایرباد کاربردهای مختلفی داشت. اکنون اپل آنها را طوری بازطراحی نموده که مقدار تماس های تصادفی کاهش یابند و بعلاوه کاربر هنگام کار با آن حس بهتری دریافت کند. طبیعتا این دکمه هنوز امکان کنترل مدیا را فراهم می نماید. به نحوی که با یک بار ضربه فایل در حال پخش متوقف می گردد، با دو بار ضربه جلو می رود و با سه بار ضربه به عقب خواهد رفت.

کاربران بعلاوه می توانند با نگه داشتن دست خود روی دکمه b بین حالت های حذف نویز فعال و صدای شفاف جابه جا شوند. البته شما می توانید این حالت را برای فعال کردن دستیار صوتی اپل یا تنظیم صدا نیز شخصی سازی کنید. بنابر انتخاب کاربر، با یک یا دو ضربه نیز می توان به تماس انتها داد.

علاوه بر موارد اشاره شده، هدفون بی سیم بیتس استودیو بادز پلاس از صدای فضایی در اپل موزیک نیز پشتیبانی می نماید. هرچند که از قابلیت صدای فراگیر متفاوت بیتس فیت پرو و بعضی از مدل های ایرپادز خبری نیست. جالب اینجاست که اپل از تراشه های H1 یا H2 خود در این محصول استفاده ننموده است و در عوض شاهد حضور نسل دوم پلتفرم اختصاصی بیتس هستیم.

البته این پتلفرم نیز می تواند بسیاری از ویژگی های اختصاصی چیپ های اپل همانند Hey Siri، امکان تغییر اتوماتیک دستگاه به وسیله آیکلاد و Find My را ارائه دهد. بعلاوه این گجت با ارائه قابلیت هایی همانند پشتیبانی از Find My Device، جفت شدن با یک تماس و جفت شدن اتوماتیک با تمامی دستگاه های متصل به یک اکانت گوگل برای دستگاه های اندرویدی نیز مناسب است.

اپل ادعا می نماید که بیتس استودیو بادز پلاس نسبت به نسل قبل تا دو برابر از نظر حالت صدای شفاف و 1.6 برابر از نظر عملکرد حذف نویز فعال بهبود یافته است. این گجت بعلاوه می تواند ایرادات صوتی ایجاد شده به خاطر استفاده از این دو حالت را هم تصحیح کند. در واقع یک میکروفون جانبی و فیلتر ثانویه داده های صوتی را تا 50 هزار بار در ثانیه ارزیابی می نماید تا مطمئن شوند صدا به درستی و با دقت بالا پخش می گردد.

اگرچه اپل از میکروفون های بزرگتری در این هدفون بی سیم بهره گرفته است، اما یادگیری ماشینی را نیز طوری آماده نموده که در محیط های شلوغ انواع صداها را شناسایی کند و برترین کیفیت ممکن را ارائه دهد. خوشبختانه در بحث عمر باتری نیز بهبود چشمگیری را شاهد هستیم و حالا بیتس استودیو بادز پلاس می تواند (بدون حذف نویز فعال و حالت صدای شفاف) تا 9 ساعت دوام بیاورد. کیس مربوطه نیز عمر باتری را به 36 ساعت می رساند.

هرچند اگر حذف نویز یا حالت صدای شفاف را فعال کنید، عمر باتری خود ایرباد به 6 ساعت کاهش پیدا می نماید و کیس نیز می تواند 18 ساعت بیشتر برای شما زمان بخرد. پس از این مدت نیز شما می توانید با کابل USB-C ایرباد خود را شارژ کنید. این کار حدودا 2 ساعت طول می کشد. هرچند که می توانید با تنها 5 دقیقه شارژ تا 1 ساعت از آن بهره ببرید. متاسفانه بیتس استودیو بادز پلاس از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید.

در انتها باید گفت که اپل قیمت 170 دلار را برای ایرباد نو بیتس استودیو در نظر گرفته است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1581

به "طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی عجیب هدفون بیتس خبرساز شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید