لیگ قهرمانان آسیا، صعود نماینده ژاپن و فزونی پُرگل جئونبوک موتورز

به گزارش اوج باور، ناگویا گرامپوس ایت ژاپن با غلبه بر نماینده مالزی، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.

لیگ قهرمانان آسیا، صعود نماینده ژاپن و فزونی پُرگل جئونبوک موتورز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم های ناگویا گرامپوس ایت ژاپن و جوهور دارالتعظیم مالزی از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در گروه G به مصاف هم رفتند که نماینده ژاپن با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

ماتیوس در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی و هیرویوکی آبه در دقیقه 29 برای ناگویا گرامپوس گلزنی کردند و رمضان سیف الله در دقیقه 42، تنها گل جوهور دارالتعظیم را به ثمر رساند.

ناگویا گرامپوس با 15 امتیاز، صعود خود را به نام صدرنشین گروه G به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد و نماینده مالزی هم با 3 امتیاز، در فاصله یک بازی تا انتها دور گروهی حذف شد.

در گروه H هم تامپینز روورز سنگاپور با نتیجه 4 بر صفر از جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی مغلوب گردید. استانیسلاو ایلیوچنکو در دقایق 36 و 75، گوستاوو در دقیقه 64 و مودو بارو در دقیقه 73، گل های این مسابقه را به ثمر رساندند.

جئونبوک موتورز با 10 امتیاز، صدرنشین گروه H محسوب می شود و نماینده سنگاپور که هنوز امتیازی نگرفته، در قعر جدول جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1075

به "لیگ قهرمانان آسیا، صعود نماینده ژاپن و فزونی پُرگل جئونبوک موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، صعود نماینده ژاپن و فزونی پُرگل جئونبوک موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید