کشف جسد ده ها قربانی کرونا در رود گنگ

به گزارش اوج باور، با افزایش روز افزون آمار کرونایی ها در هند، مقامات این کشور از کشف اجساد جانباختگان کرونایی در رود گنگ خبر داده اند.

کشف جسد ده ها قربانی کرونا در رود گنگ

به گزارش ، خبرگزاری رویترز امروز (شنبه) با استناد به منابع دولتی اظهار داشت اجساد ده ها نفر از قربانیان ویروس کووید-19 در رود گنگ در هند یافت شده است.

نامه ای دولتی که به این خبرگزاری رسیده بیانگر آن است که اجساد بعضی قربانیان کووید-19 در رودخانه های هند رها شده و ممکن است این مسئله به دلیل فقر یا ترس از بیماری در این منطقه ها باشد.

تصاویری که نشان می دهد این اجساد در رودخانه گنگ که برای مردم هنو مقدس است رها می شوند، هندی ها را شوکه نموده است.

گزارش ها دلیل افزایش تعداد اجساد رها شده را به دلیل همه گیری و ابتلای این افراد به کرونا اعلام می نماید، اما مقامات استان اوتار پرادش در شمال هند که 240 میلیون سکنه در آن هستند، تا به امروز این مسئله را اذعان نداشته است.

پیش تر مقامات گفته بودند: اجساد افرادی که به کرونا مبتلا می شوند در عوض سوزانده یا دفن شدن، در رودخانه ها رها می شوند.

تا به امروز از بسیاری در رودخانه های هند اجساد افراد یافت شده اند. منابع خبری امروز اظهار داشتند هند نزدیک به 4 هزار جانباخته کرونایی گزارش نموده است.

طبق داده های وزارت بهداشت هند، در 24 ساعت گذشته هند از ابتلای 326 هزار و 98 نفر تازه به کرونا اطلاع داد که با این حساب، موارد ابتلا در این کشور به 24 میلیون و 370 هزار نفر رسیده است. این کشور بعلاوه از مرگ 3 هزار و 890 نفر در 24 ساعت گذشته اطلاع داد که با این حساب، تعداد موارد مرگ ومیر ناشی از کرونایی به 266 هزار و 207 نفر رسیده است.

لازم به ذکر است تا به امروز بیش از 162 میلیو نفر در دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از 3 میلیون و 373 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1104

به "کشف جسد ده ها قربانی کرونا در رود گنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد ده ها قربانی کرونا در رود گنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید