کمک 20 میلیارد ریالی به بیماران نیازمند از طریق هلال احمر کردستان

به گزارش اوج باور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امسال بیش از 20 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به حساب بیماران نیازمند استان واریز شده است.

کمک 20 میلیارد ریالی به بیماران نیازمند از طریق هلال احمر کردستان

به گزارش خبرنگار از ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه تا به امروز خدمات خوبی از طریق بانک امانات پزشکی هلال احمر به جامعه هدف ارائه شده است، افزود: امسال بیش از 20 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی براساس مدارک تایید شده از طریق پزشکان معتمد به حساب بیماران نیازمند واریز شده است.

او افزود: جمعیت هلال احمر، از گذشته تا به امروز خدماتی را به منطقه ها آسیب پذیر و کم برخوردار و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در بانک امانات پزشکی این جمعیت 74 کپسول اکسیژن، 27 دستگاه اکسیژن ساز، 50 عدد مانومتر و 37 عدد پالس اکسی متر وجود دارد که در طول سال جهت استفاده در اختیار بیماران نیازمند قرار داده می شود.

جلالی یادآور شد: با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیران خواستاریم با اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر، پالس اکسی متر، ویلچر و عصا کمکگر هلال احمر در کمک به بیماران نیازمند باشند.

او بیان نمود: انجام فعالیت های توانبخشی و بهداشتی و درمانی همواره یکی از اصلی ترین اقدامات جمعیت هلال احمر بوده که در این زمینه از توان خیران هم بهره گرفته است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1144

به "کمک 20 میلیارد ریالی به بیماران نیازمند از طریق هلال احمر کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 20 میلیارد ریالی به بیماران نیازمند از طریق هلال احمر کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید