اعلام حذفیات کتاب های درسی در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش اوج باور، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش لرستان گفت: بخشنامه حذفیات کتاب های درسی در شرایط قرمز کرونایی ابلاغ شده است.

اعلام حذفیات کتاب های درسی در شرایط قرمز کرونایی

به گزارش خبرنگاران لرستان: یحیی دریکوندی اضافه کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری آزمون های پایه های نهم و دوازدهم و لزوم در نظر دریافت بارم بندی و طراحی سوالات کلیه دروس این پایه ها؛ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر نظام آموزشی کشور، راهنما های برنامه درسی کرونا در شرایط زرد و قرمز را برای سال تحصیلی 1399-1400 تولید و در آبان ماه سال 99 به ادارات آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرده و در خصوص سایر پایه های تحصیلی نیز با توجه به تنوع شرایط آموزشی، تصمیم گیری به عهده مدیران و معلمان مدارس است.

وی شرح داد: در این بخشنامه تاکید شده؛ هرگونه دستورالعمل که مخالف مفاد این بخشنامه باشد فاقد اعتبار است.

دریکوندی اظهار کرد: از این رو این سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور اطلاع رسانی مجدد و شفاف سازی و ممانعت از سودجویی سایت های غیر معتبر، مجددا شیوه نامه بارم بندی و مطالعه آزاد دروس (حذفیات) امتحانی را به استان ها ابلاغ و در ضمیمه این خبر منتشر می کند.

بخش های مطالعه آزاد دروس (حذفیات) و بارم بندی نهایی همه دروس دوره های اول و دوم متوسطه در سامانه دفتر تالیف کتاب های درسی آموزش عمومی و متوسطه نظری به نشانیtalif. sch. ir و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش به نشانیaee. medu. ir قابل دسترسی و بهره برداری می باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 977

به "اعلام حذفیات کتاب های درسی در شرایط قرمز کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام حذفیات کتاب های درسی در شرایط قرمز کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید