افشین پیروانی بعد از جلسه استتیناف: فقط قانون باید اجرا گردد

به گزارش اوج باور، از بازیکنان تیم و پیشکسوتان می خواهم خود را قاطی این ماجرا نکنند. افشین پیروانی به اتفاق میلیون ها طرفدار کوشش خود را می نماید. من خودم را یک طرفدار می دانم کوششم را هم می کنم، وظیفه خود می دانم که باید از اتفاقاتی که برای پرسپولیس می افتد دفاع کنم.

افشین پیروانی بعد از جلسه استتیناف: فقط قانون باید اجرا گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس افشین پیروانی بعد از جلسه کمیته استیناف گفت: ما نظرات مان را گفتیم. مسئولان محترم سپاهان هم نظرات شان را گفتند، توقع اجرای قانون داریم.

وی درباره ترک جلسه توسط رسول پناه بیان کرد: این موضوع را از او بپرسید. او آمده بود در فدراسیون کار داشت. قرار بود مدیر سپاهان و نماینده حقوقی این تیم بیایند. از تیم ما هم دو نفر در این نشست حضور پیدا کردیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که شما این 3 امتیاز را برای پرسپولیس گرفته اید و این که در این ماجرا پیشکسوتان حمایت از شما نداشتند اما تماشاگران حمایت زیادی از شما کردند توضیح داد: ما اول خدا و دوم اینکه طرفداران میلیونی را داریم. در این چند روزه تعدادی تماس گرفتند و خواستند من به آنها اجازه ورود بدهم. از همین جا می گویم کسی ورود نکند. این موضوع بحث فوتبال و فنی است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از بازیکنان تیم و پیشکسوتان می خواهم خود را قاطی این ماجرا ننمایند. افشین پیروانی به اتفاق میلیون ها طرفدار کوشش خود را می نماید. من خودم را یک طرفدار می دانم کوششم را هم می کنم، وظیفه خود می دانم که باید از اتفاقاتی که برای پرسپولیس می افتد دفاع کنم. ما به اصفهان رفتیم تا بازی کنیم اما تیم حریف حاضر نشد. نمی خواهم به جزئیات ورود کنم. هر اتفاقی برای پرسپولیس می افتد مهمترین عامل طرفداران هستند و بعد زیر مجموعه باشگاه که همه کوشش می نمایند اتفاقات خوبی رقم بخورد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا مدارک جدیدی ارائه شد اعلام نمود: نه ما فقط از کمیته استیناف که از ما دعوت کردند تشکر می کنیم. از کمیته انضباطی هم تشکر می کنیم که رای خود را داده بودند. باید به فکر بازی های آینده باشیم.

وی درباره تاریخ صدور رای اعلام نمود: باید مسئولین پاسخگو باشند. من اطلاعی ندارم که بخواهم نظر دهم.

سرپرست پرسپولیس درباره شرایط اقتصادی این باشگاه و اینکه با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط هستید، توضیح داد: من با تمام بازیکنان در ارتباط هستم و با آنها تماس تلفنی دارم. مسائل اقتصادی گریبانگیر جامعه و تیم های فوتبال هست. مطمئناً پرسپولیس هم مستثنی نیست. آرزوی من این است این اتفاق بیفتد که آرامش به تیم دوباره برگردد. ما پرونده هایی داریم که آنها به تیم دلهره آورده است. همین جا اعلام می کنم هر کسی کوشش کند دلهره و ناامیدی را از طرفدار پرسپولیس دور کند من مخلص او هستم. مطمئن باشید همه دست به دست هم می دهیم تا قهرمانی جدید و اتفاقات خوب برای پرسپولیس رخ دهد.

پیروانی درباره پرونده برانکو بیان کرد: این بحث ها حقوقی است و باید از افراد دیگری سوال کنید.

وی درباره حاشیه های اخیر توضیح داد: همه برای من قابل احترام هستند و من همه را دوست دارم اما پیروانی هر کنشی دید واکنش نشان داد. یکسری مصاحبه ها آمد من هم پاسخگو بودم. من به همه بزرگترها و پیشکسوتان احترام می گذارم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. هر کسی از من ناراحت است مخلص او هستم اما من جواب کنش ها را دادم یعنی علیه من اظهار نظر کردند علیه پرسپولیس نظر دادند من هم مجبور بودم واکنش نشان دهم.

وی همچنین درباره آغاز تمرینات گفت: هنوز معلوم نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 322

به "افشین پیروانی بعد از جلسه استتیناف: فقط قانون باید اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین پیروانی بعد از جلسه استتیناف: فقط قانون باید اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید