اقدامات حقوقی باشگاه پرسپولیس علیه حاشیه سازان

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران- در پی آسیب رسیدن به در ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس این باشگاه بیانیه ای صادر کرد.

اقدامات حقوقی باشگاه پرسپولیس علیه حاشیه سازان

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس علیه افرادی که شب گذشته به در ورودی ساختمان این باشگاه رنگ آبی پاشیدند، شکایت می نماید. به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، متن این بیانیه به توضیح زیر است:

بامداد امروز مقابل دفتر باشگاه اتفاقاتی رقم خورد که شیطنت بعضی افراد در آن مشهود بود. به همین دلیل، کمیته های حقوقی و حراستی باشگاه وارد عمل شده اند تا به سرعت زوایای پنهان این موضوع معین شده و عاملان این اتفاق شناسایی شوند.

به همین دلیل، صبح امروز پلیس امنیت در محل باشگاه حاضر شده و به آنالیز فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته و همچنین یافتن اثراتی از این عمل مجرمانه پرداختند. با توجه به ضرورت شناسایی فوری عاملان این اتفاق شرم آور و حفظ امنیت، جلوگیری از صدمه زدن به اموال منقول و غیرمنقول دولتی، ایجاد ترس و وحشت برای کارمندان باشگاه و هتک حرمت به لوگو و نام و نشان پرسپولیس، بدون تردید این پرونده با جدیت مدیریت باشگاه پیگیری می گردد.

باشگاه پرسپولیس ضمن محکوم کردن هر رفتاری که باعث ایجاد زمینه های توهین به تیم های رقیب می گردد، از طرفداران درخواست می نماید با حفظ آرامش خود، به حل حقوقی این پرونده یاری نمایند.

بدیهی است با توجه به پیگیری فوری و کامل باشگاه پرسپولیس و یاری همه جانبه نیروهای انتظامی و امنیتی، به زودی شاهد دستگیری عاملان این اتفاق شرم آور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 822

به "اقدامات حقوقی باشگاه پرسپولیس علیه حاشیه سازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات حقوقی باشگاه پرسپولیس علیه حاشیه سازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید