اینفلوئنسرها هیچ تاثیری روی انتخاب مقصد گردشگری ندارند

به گزارش اوج باور، نظرسنجی که اخیرا اجرا شده است نشان می دهد که تاثیر پست های اینستاگرامی اینفلوئنسرها و سلبریتی ها برای انتخاب مقصد سفر به آن اندازه هم که فکر می کردیم، نیست.

اینفلوئنسرها هیچ تاثیری روی انتخاب مقصد گردشگری ندارند

شاید اینستاگرام ما پر باشد از عکس های صیقل خورده ای از سفرهایی که هنوز نرفته ایم و از تماشا آن ها غرق شعف می شویم؛ ولی این به آن معنی نیست که اینفلوئنسرها روی انتخاب مقصد سفر مسافران تاثیر می گذارند. یک نظرسنجی که به تازگی اجرا شده نشان می دهد که مسافران به پیشنهادهایی که اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی و سلبریتی ها درباره سفر می دهند، خیلی اعتماد نمی نمایند.

زمان برنامه ریزی برای انتخاب مقصد سفر، عاملی که بیشتر از هر چیز دیگری روی مسافران تاثیر می گذارد سایت های مسافرتی و رزرو آنلاین یا پیشنهادهایی است که دهان به دهان منتقل می گردد؛ نظراتی که مسافران دیگر در سایت ها درباره هر مقصد می نویسند هم بی تاثیر نیستند. در حالی که محتوای عمومی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند تاثیری روی مردم ندارد، ولی اساسا حق با سلبریتی ها و اینفلوئنسرها است.

این یافته ها مربوط به گزارشی به نام سفر من - یک نگاه کلی: مسافران آسیا - اقیانوسیه در پی چه هستند؟ است که نظرات 7000 مسافر از کشور مختلف در منطقه را مورد آنالیز قرار داده است. با وجود چنین گستره متنوعی از مکان ها، اصلا عجیب نیست که نتایجی که به دست آمده تا این حد فرق دارد، اما چند آمار کلی وجود دارد که خیلی جالب توجه هستند.

37 درصد مسافران بیشتر دنبال آن هستند که بدانند چطور در سفر صرفه جویی نمایند، 29٪ از مردم هم در پی راه هایی برای راحت تر سفر کردن هستند. خیلی ها هم می خواهند مطمئن شوند که هیچ کدام از تماشای های مهم مقصد سفر خود را از دست نمی دهند.

فقط 2٪ از مسافران آسیا و اقیانوسیه تمایل دارند که در زمان تعطیلات، هیچ ارتباطی با دنیای بیرون نداشته باشند. دلایلی که سایر مسافران برای تمایل به حفظ ارتباط با دیگران به آن اشاره می نمایند به طور کلی مربوط به سفر است؛ رایج ترین علت مسافران، دسترسی به نقشه های راه و اطلاعات مربوط به مکان های دیگر، به اشتراک گذاری عکس ها و راحت کردن خیال خانواده و دوستان در خصوص سلامت و امنیت خودشان است.

64٪ از مسافران از این که داده های خود را در اختیار شرکت های خدمات مسافرتی بگذارند شاد می شوند، اما این موضوع بستگی به کشوری دارد که در آن زندگی می نمایند. 80٪ اندونزیایی ها معتقدند که از نظر آن ها به اشتراک گذاشتن اطلاعات شان اشکالی ندارد، در حالی که تنها 31٪ از ژاپنی ها این کار را انجام می دهند. مسافران مسن هم به احتمال زیاد از این کار شاد می شوند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1317

به "اینفلوئنسرها هیچ تاثیری روی انتخاب مقصد گردشگری ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفلوئنسرها هیچ تاثیری روی انتخاب مقصد گردشگری ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید