این کلاه ایمنی هوشمند و آیرودینامیک مجهز به چراغ های جلو، عقب، ترمز، چشمک زن و سیستم ارسال هشدارهای اضطراری است

به گزارش اوج باور، وقتی سوار خودرو هستید؛ به طور طبیعی چندین لایه محافظتی دارید: کمربند ایمنی، کیسه هوا، بدنه خودرو و …

این کلاه ایمنی هوشمند و آیرودینامیک مجهز به چراغ های جلو، عقب، ترمز، چشمک زن و سیستم ارسال هشدارهای اضطراری است

چراغ های عقب و جلو خودرو، نشانگرها و بوق خودرو نیز نقش اساسی در اطلاع رسانی های عمومی محیطی به مردم در هنگام ترمز کردن و چرخش و غیره دارند. اما در دوچرخه فقط دو محافظ دارید: زنگ و کلاه ایمنی.

در جهانی که هر سال بیش از 40 هزار دوچرخه سوار می میرند؛ کلاه ایمنی هوشمند دوچرخه LIVALL EVO21 یک گجت فوق العاده ارزشمند و نجات دهنده جان انسان ها است که دو هدف ایمنی سازی و هوشمندی دوچرخه سوار را دنبال می کند.

کلاه LIVALL EVO21 جز اینکه از سر شما در برابر ضربات و تصادفات محافظت می کند؛ به سایر رانندگان و عابران پیاده هم کمک خواهد کرد از حضور شما آگاه باشند و در وهله نخست مانع از برخورد شود.

پوسته آیرودینامیکی بیرونی این کلاه ایمنی، دارای یک چراغ جلو با زاویه پرتودهی عریض و یک چراغ عقب بسیار روشن 270 درجه به همراه دو نشانگر چرخش به راست و چپ است. این چراغ ها توسط یک کنترلر از راه دور کنترل می شوند که به دست شما بسته شده است و یک دید 360 درجه برای افراد اطراف دوچرخه سوار ایجاد می کنند.

آن ها به راحتی می فهمند که شما سوار دوچرخه شدید؛ راه افتادید و در حال حرکت یا پیچیدن به راست و چپ هستید. چراغ های نصب شده روی این کلاه ایمنی پرتوهای نوری کاملا افقی و عمومی منتشر می کنند و دید بسیار خوبی برای خود دوچرخه سوار فراهم می کنند تا ترافیک و موانع پیش رو و اطراف را مشاهده کند.

چراغ های نشان گر چپ و راست، در چراغ عقب ادغام شده و از طریق چرخش فرمان دوچرخه و سنسورهای شتاب دهنده یکپارچه LIVALL EVO21 می توانند تحریک شوند. همین طور، این سنسور کمک می کند در هنگام کند شدن سرعت دوچرخه و توقف های ناگهانی، چراغ ترمز روشن شود تا رانندگان پشت سر شما بتوانند وقت کافی برای تصمیم گیری داشته باشند.

شتاب سنج داخلی و سنسور سه محور G نیز در سناریوهای اضطراری نفش مهمی دارند. کلاه LIVALL EVO21 می تواند لحظه برخورد یا سقوط دوچرخه را تشخیص داده و یک اعلان هشدار SoS به همراه موقعیت مکانی برای شماره تماس اضطراری تعریف شده در اپلیکیشن موبایل LIVALL بفرستد. در صورتی که این اعلان هشدار نادرست باشد (مثلا اشتباهی کلاه ایمنی از روی سر شما پرت شده باشد)، یک بازه زمانی 90 ثانیه ای برای لغو هشدار فرصت دارید.

طراحی آیرودینامیک

طراحی خود کلاه هم آیرودینامیکی و بسیار مدرن است تا به جریان یافتن هوا کمک کند و همیشه سر شما خنک بماند. دریچه های جلویی کلاه اجازه می دهند عینک دودی خود را روی آن ها قرار دهید. لایه بیرونی از پلی کربنات ساخته شده و که نیروی وارد شده بر اثر ضربه را جدب و پخش می کند تا فشار این ضربه به سر شما وارد نشود.

همین طور، دارای یک لایه واسط از ماده مقاوم در برابر ضربات به نام Polysource PSI دارد به عنوان لایه دوم مقاوم در برابر ضربات و شوک ها عمل می کند. در داخل کلاه یک لایه محافظ فوم بالشتک مانند و راحت دیده می شود. این کلاه قابلیت اندازه شدن برای دور سر شما را دارد و با بندهای دور چانه و دستگیره پشتی می توانید کاملا آن را مناسب سرتان کنید.

وزن کلاه ایمنی LIVALL EVO21 حدود 350 گرم است تا ساعت ها بدون احساس فشار زیادی روی سر استفاده کنید. همچنین، ضد آب با استاندارد IPX5 است و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می شود. از یک باتری داخلی سود می برد که تا 10 ساعت شارژ نگه می دارد و از طریق باکس شارژ آن می تواند به طور مغناطیسی نیز شارژ شود. در رنگ ها و اندازه های متنوع عرضه می شود و قیمت آن 79 دلار است.

یک اپلیکیشن اندروید و iOS با پشتیبانی از 12 زبان مختلف دارد و برنده جایزه iF Gold Award سال 2021 هم شده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 999

به "این کلاه ایمنی هوشمند و آیرودینامیک مجهز به چراغ های جلو، عقب، ترمز، چشمک زن و سیستم ارسال هشدارهای اضطراری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کلاه ایمنی هوشمند و آیرودینامیک مجهز به چراغ های جلو، عقب، ترمز، چشمک زن و سیستم ارسال هشدارهای اضطراری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید