بوندس لیگا، بایرن مونیخ با یک اخراجی و هت تریک لواندوفسکی اشتوتگارت را در هم کوبید، دورتموند متوقف شد

به گزارش اوج باور، دیدارهای هفته بیست و ششم بوندس لیگا با ثبت یک پیروزی قاطع در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها و توقف دورتموند ادامه پیدا کرد.

بوندس لیگا، بایرن مونیخ با یک اخراجی و هت تریک لواندوفسکی اشتوتگارت را در هم کوبید، دورتموند متوقف شد

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از دیدارهای هفته بیست وششم بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) 4 بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ پیروز شد میهمان خود اشتوتگارت را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد.

این پیروزی در حالی در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین جدول رده بندی بوندس لیگا به ثبت رسید که این تیم از دقیقه 12 با اخراج مستقیم آلفونسو دیویس 10 نفره بازی را ادامه داد.

در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باواریایی ها هت تریک کرد. او گل های خود را در دقایق 17، 23 و 39 به ثمر رساند. سرژ گنابری هم در دقیقه 22 دومین گل باواریایی ها را در این بازی زد.

این نوزدهمین پیروزی شاگردان هانسی فلیک بود که آنها را 61 امتیازی کرد و حاشیه امنیت شان را در صدر جدول به 4 امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس لیگا، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در خانه تیم کلن به تساوی 2-2 رضایت داد.

دورتموندی ها با گل دقیقه 3 ارلینگ هالند پیش افتادند. سپس اوندری دودا در دقیقه 35 گل تساوی را از روی نقطه پنالتی برای کلن به ثمر رساند و گل اسماعیل یاکوبز در دقیقه 65 وریق را به سود تیم میزبان برگرداند. با این حال هالند با زدن گل دوم خود در دقیقه 90 مانع از شکست زردپوشان وستفالن شد. با این نتیجه دورتموند 43 امتیازی شد اما همچنان در رده پنجم جدول است.

در دو بازی دیگر تیم وردربرمن در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت و اینتراخت فرانکفورت هم با نتیجه 5 بر 2 میهمان خود تیم یونیون برلین را در هم کوبید.

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران شالکه میهمان مونشن گلادباخ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 886

به "بوندس لیگا، بایرن مونیخ با یک اخراجی و هت تریک لواندوفسکی اشتوتگارت را در هم کوبید، دورتموند متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، بایرن مونیخ با یک اخراجی و هت تریک لواندوفسکی اشتوتگارت را در هم کوبید، دورتموند متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید