بی اعتمادی آمریکایی ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا

به گزارش اوج باور، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد بیشتر رأی دهندگان آمریکایی به آمارهای مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها بیشتر از آمارهای کاخ سفید درباره ویروس کرونا اعتماد دارند.

بی اعتمادی آمریکایی ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک هیل-هریس ایکس حاکی است 77 درصد شهروندان آمریکایی اعتماد بیشتری به آمارهای منتشر شده درباره ویروس کرونا از سوی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها نسبت به آمارهای کاخ سفید دارند.

بر اساس این گزارش، در مقابل تنها 23 درصد رای دهندگان آمریکایی گفته اند که اعتماد بیشتری به آمارهای کاخ سفید دارند.

بیش از 90 درصد دموکراتها گفته اند که به آمارهای مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها درباره ویروس کرونا اعتماد بیشتری دارند و این رقم برای رای دهندگان مستقل 77 درصد و جمهوریخواهان 59 درصد بوده است.

حدود 40 درصد جمهوریخواهان اعلام کرده اند که به آمارهای کاخ سفید اعتماد بیشتری دارند. تنها 23 درصد مستقل ها و 7 درصد دموکراتها با این مسئله موافق و هم نظر هستند.

این نظرسنجی در حالی انجام شده است که دولت ترامپ به بیمارستان ها دستور داده است تا با دور زدن مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها، آمارهای مربوط به ویروس کرونا را مستقیماً به وزارت بهداشت و خدمات انسانی ارائه دهند.

این اقدام با انتقاد شدید گروه های سلامت و بهداشت عمومی روبرو شده است چرا که معتقدند دستور دولت ترامپ به ضرر شفافیت اطلاعات خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 477

به "بی اعتمادی آمریکایی ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتمادی آمریکایی ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید