تغییرات اساسنامه IWF به تصویب رسید، روایت مایکل ایرانی از شرایط شکننده وزنه برداری جهان

به گزارش اوج باور، سرپرست بریتانیایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در کنگره IWF از شرایط شکننده وزنه برداری جهان صحبت و تأکید کرد که کوشش همه باید در جهت حفظ این رشته در المپیک باشد.

تغییرات اساسنامه IWF به تصویب رسید، روایت مایکل ایرانی از شرایط شکننده وزنه برداری جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از ساعت 12:30 امروز (10 بهمن) کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری به صورت آنلاین با حضور نزدیک به 130 عضو تشکیل جلسه داد که محسن بیرانوند دبیر فدراسیون نماینده ایران در این کنگره بود.

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در این کنگره مورد توجه نهاده شد، ایجاد تغییرات مدنظر IOC در اساسنامه فدراسیون جهانی بود که در نهایت اساسنامه با اختصاص بیش از 90 درصد آرا (107 رأی موافق از مجموع 123 رأی)، به تصویب اعضا رسید.

بعلاوه در این نشست پنج نفر به عضویت کمیته اخلاق، انضباطی و تحقیق درآمدند.

مایکل ایرانی سرپرست بریتانیایی IWF که ریاست کنگره را برعهده داشت، از شرایط حساس و شکننده فدراسیون وزنه برداری در حال حاضر صحبت کرد و اصرار و تأکید داشت که تمام کوشش اعضای وزنه برداری جهان بر حفظ این رشته در بازی های المپیک باشد.

محمد جلود دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز در انتها کنگره که دو ساعت به طول انجامید، گفت: باید با همدلی و وحدت برترین تصمیم ها را در جهت رشد وزنه برداری بگیریم تا این رشته از معضل دوپینگ پاک گردد و نگرانی ها در راستا حذف از المپیک از بین برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1344

به "تغییرات اساسنامه IWF به تصویب رسید، روایت مایکل ایرانی از شرایط شکننده وزنه برداری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات اساسنامه IWF به تصویب رسید، روایت مایکل ایرانی از شرایط شکننده وزنه برداری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید