توتی: اگر هنوز بازی می کردم قطعاً در رُم نمی ماندم

به گزارش اوج باور، اسطوره باشگاه رم می گوید اگر این تیم در دوران بازیگری او وضعیتی مشابه این روزهایش را داشت به هیچ عنوان تمام دوران بازیگری اش را در جالوروسی سپری نمی کرد.

توتی: اگر هنوز بازی می کردم قطعاً در رُم نمی ماندم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ظاهراً کینه ای که فرانچسکو توتی از مسئولان باشگاه رم به دل گرفته، هنوز برطرف نشده است. او که سال گذشته به دنبال بروز برخی اختلافات با مدیران و مالک باشگاه رم از سمت خود به عنوان دستیار مونچی (مدیر ورزشی سابق باشگاه) استعفا کرد، می گوید اگر هنوز جوان بود و بازی می کرد، حاضر نمی شد که برای تیمی با شرایط فعلی رم بازی کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم که تمام دوران بازیگری اش را در تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا سپری کرده است به شبکه DAZN گفت: امروز یک توتی جوان نمی توانست در رم بازی کند و احتمالاً باشگاه او را تا الان فروخته بود. او برای ماندن در رم برای مدتی طولانی قطعاً به مشکل برمی خورد.

توتی آخرین بازی اش برای تیم فوتبال رم را روز 28 می سال 2017 انجام داد و بعد از اینکه مدتی در کادر مدیریتی باشگاه ایفای نقش کرد، سال گذشته به کلی به رابطه اش با جالوروسی خاتمه داد. اکنون اما به نظر می رسد که او قصد دارد ماجرایی جدید را آغاز کند.

کاپیتان سابق رم درباره آینده اش گفت: من دوست دارم در حوزه شناسایی بازیکنان جوان با استعداد کار کنم. حتی در آکادمی فوتبال خودم هم به دنبال این هستم تا ببینم که آیا می توانم بازیکنان مستعد و خوش آتیه را پیدا کنم یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 93

به "توتی: اگر هنوز بازی می کردم قطعاً در رُم نمی ماندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: اگر هنوز بازی می کردم قطعاً در رُم نمی ماندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید