برترین رستوران های گریل و باربیکیو تهران

به گزارش اوج باور، در عصر حاضر و ماشینی شدن زندگی ها که سبب شده تا چاقی مسئله ای بسیار رایج و همه گیر گردد هستند افراد زیادی که به تناسب اندامشان اهمیت می دهند و کوشش می نمایند که از روغن استفاده ننمایند و یا حداقل کمتر از آن استفاده نمایند. هرچند این دسته از افراد دوست ندارد به خاطر رژیم طعم خوشمزه گوشت سفید و قرمز را از دست بدهند. دو جایگزین بسیار مناسب برای سرخ کردن وجود دارد و آن هم گریل کردن (Grill) غذا و یا باربیکیو کردن است. گریل کردن راهی سالم برای طبخ غذا است چون چربی خود گوشت می سوزد و خوراکی کم چرب با طعمی لذیذ خواهید داشت. دو روشی که برای دوری کردن از روغن و روغن اندود کردن گوشت ابداع شد. خب شاید در ابتدا این سوال پیش بیاید که گریل کردن دقیقا به چه شکل است. گریل کردن را میتوان خیلی به سرخ کردن شبیه دانست. در هر دو روش طبخ از حرارت مستقیم استفاده می گردد با این تفاوت که در گریل کردن حرارت از بالا ساطع می گردد و برای سرخ کردن حرارت از پایین به غذا داده می گردد؛ در کنار این تفاوت اصلی، برای گریل کردن از روغن سرخ کردنی استفاده نمی گردد و غذا در روغن خود گوشت تفت داده می گردد. در هر دو روش طبخ برای این که نتیجه خوبی بگیرید بهتر است که از لایه نازکی از گوشت، مرغ یا ماهی را با سبزیجات بپزید. به هیچ وجه در گریل کردن از لایه ضخیم گوشت استفاده نکنید چون بیرون آن می سوزد اما داخلش خام می ماند. به تازگی غذاهای گریل و باربیکیو در بین ایرانی ها هم محبوبیت زیادی پیدا نموده. روشی مجذوب کننده و پرطرفدار برای مشتریان رستوران ها تا با خیالی آسوده و بدون نگرانی از چربی خون و چاقی از غذایشان لذت ببرند. برای همین در سال های اخیر خیلی ها به فکر تاسیس رستوران های گریل افتادند و رستوران های زیادی هستند که تخصص اصلیشان را بر گریل کردن غذا گذاشته اند. اگر علاقه دارید تا حداقل یک وعده خوشمزه در یک رستوران گریل خوب بخورید با خبرنگاران همراه باشید تا رستوران های گریل تهران را که پیروز ظاهر شده اند را به شما معرفی کنیم.

برترین رستوران های گریل و باربیکیو تهران

کافه گریل 458

نام این کافه به علت شماره پلاک آن گذاشته شده است، کافه گریل 458. کافه رستورانی که می تواند در فهرست برترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار بگیرد. اما چون تمامی غذاهای این کافه رستوران ازجمله: پیتزا، استیک و حتی پاستا گریل می شوند ترجیح دادیم که آن را در فهرست برترین رستوران های گریل تهران قرار بدهیم. استیک های خوشمزه، سالادها و پاستاهای متنوع، پیتزاهای خوشمزه، سیب زمینی سرخ نموده با سسی فوق العاده همه و همه کافه گریل 458 را به مکانی فوق العاده برای دوست داران غذاهای گریل و صد البته غذاهایی ایتالیایی نموده است.

آدرس: کافه گریل 458. خیابان بهشتی، روبروی سینما آزادی، شماره 458

روف تاپ گریل

اگر روزی قرار باشد مقاله ای در رابطه با رستوران هایی که برترین منظره تهران را دارند بنویسیم، قطعا رستوران گریل روف تاپ گریل در صدر فهرست قرار می گیرد. منظرهی عالی در تراسی سرپوشیده در جردن که فضایی منحصر به فرد برای خوردن غذاهای گریل شده است. در روف تاپ گریل که از برترین رستوران های گریل تهران است انواع ماهی ها، استیک، برگرهای گریل و سایر خوراکی های که گریل می شوند سرو می گردد. البته این جا علاوه بر غذاهای گریل، منوی کافی شاپی قوی دارد که برای علاقه مندان به قهوه مکانی است عالی و حتی بهتر از آن بوفه صبحانه است که از ویژگی های مثبت این رستوران به شمار میرود.

آدرس: روف تاپ گریل. ولیعصر، بالاتر از ظفر، خیابان ناصری، شماره 17، هتل آپارتمان طوبی

جو گریل فود

جو گریل فود یک رستوران گریل معروف در غرب تهران است که به دو علت این معروفیت را کسب کرد. اولی همان طور که کاملا تعیین است گریل بودن همه غذاها است و علت دوم هم استفاده از نان جو در تمامی غذاهایش است، از پیتزا و برگر گرفته تا سالادها. جو گریل فود خیلی سریع با تجربه ای که در شعبه اولش کسب کرد و مزیت هایی که با سایر رقبای خود ایجاد کرد توانست شعبه دوم خود را افتتاح کند و در آن شعبه هم خوش بدرخشد. دکوراسیون جالب و هیجان انگیز این رستوران با لامپ های رومیزی فضایی مجذوب کننده و سرشار از هیجان و ذوق را برای مشتری ها فراهم نموده است. پیتزاهای جو و استیک های این رستوران طعمی منحصر به فرد دارند و راز این خاص بودن را فقط سرآشپز این جا میداند. یکی از مزیت ها و دلایل خاص بودن جو گریل فود این است که تنوع زیاد و خوبی در سالاد دارد و انواع سالاد را با کیفیتی عالی به مشتری ارائه می دهد و همچون دیگر رستوران ها که سالاد کاهو را با اسامی متفاوت به خورد مشتری می دهند رفتار ننموده است.

آدرس شعبه 1: جو گریل فود. شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش گلبرگ سوم

آدرس شعبه 2: جو گریل فود. زعفرانیه، خ فلاحی، بالاتر از سه راه آصف، روبروی خ طاهری، مجتمع بامیک زعفرانیه

بی بی کیو چیکن

رستوران گریل بی بی کیو در زمینه آماده کردن غذاهایی که به سریع ترین شکل ممکن تهیه می شوند خبره است. این رستوران گریل با خیلی از فست فودها تفاوتی فاحش دارد و آن این است که برای طبخ غذا فقط و فقط از روغن زیتون استفاده می نماید که منجر به طعمی متمایز و طبخ غذایی سالم تر می گردد. البته همان طور که از نامش تعیین است بیشتر غذاها و مرغ ها به روش باربیکیو و با کمترین روغن ممکن طبخ می شوند. رستوران گریل بی بی کیو چیکن در زمینه باربیکیو قدمت زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا مشتریانی وفادار داشته باشد. البته در این رستوران می توانید از منوی کافی شاپ هم بهره ببرید.

آدرس: بی بی کیو چیکن. شریعتی، ابتدای پل رومی، پلاک 55

باربکیو مغولی راشن

اگر حتی یک باز گذرتان به مرکز خرید گلستان خورده باشید به احتمال زیاد رستوران باربکیو مغولی راشن را دیده اید. اولین شعبه این رستوران در این مرکز خرید افتتاح شد و از آن جایی که مرکز خرید گلستان از مراکز قدیمی تهران است این رستوران خیلی زود در بین مردم شناخته شد و توانست ذائقه مغولی را به مردم بشناساند. باربکیو مغولی راشن دکوری شیک دارد و غذاهایی کم کالری سرو می نماید که برای طبخ آن ها از روغن زیتون و باربیکیو استفاده می نماید. در فصول خوش آب و هوا هم می توانید غذایتان را در بالکن رستوران میل کنید که بالطبع لذت غذا خوردن را چند برابر می نماید. اگر یک بار این رستوران گریل را امتحان کنید از مشتری های وفادار آن می شوید.

آدرس: باربکیو مغولی راشن. شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مرکز خرید گلستان، واحد 229 داخل بالکن

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1522

به "برترین رستوران های گریل و باربیکیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های گریل و باربیکیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید