جشنواره مشارکت ملی گردشگری کشور در کردستان برگزار می گردد

به گزارش اوج باور، آرمان وطن دوست در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری جشنواره مشارکت ملی گردشگری کشور با مشارکت مردم و بخش خصوصی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در کردستان برگزار می گردد.

جشنواره مشارکت ملی گردشگری کشور در کردستان برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین نرخ تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه کرد: این جشنواره با رویکرد همدلی و هم زبانی بین آحاد مردم و گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در سراسر کشور و استان کردستان برگزار می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان بیان کرد: این جشنواره در چهار بخش عکس، فیلم، خاطره نویسی و ایده های نو برگزار می گردد.

وطن دوست یادآور شد: در حوزه عکس هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و عکس ها می تواند در حوزه های حرفه ای یا آموزشگاه به صورت رنگی یا سیاه و سفید باشد.

وی ادامه داد: در حوزه فیلم نیز فیلم ها باید در حد 60 ثانیه و دارای تیزر باشند و در حوزه خاطره نویسی نیز خاطرات از هزار کلمه بیشتر نباشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: ایده ها می تواند در بحث توسعه گردشگری و برگزاری جشنواره های گردشگری باشد که علاقه مندان و شرکت نمایندگان در این جشنواره می توانند به وسیله سایت میراث فرهنگی کردستان ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وطن دوست گفت: مهلت ارسال آثار ارسالی به این جشنواره را تا 15 شهریورماه بیان کرد و برندگان این جشنواره در روز جهانی گردشگری معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 71

به "جشنواره مشارکت ملی گردشگری کشور در کردستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مشارکت ملی گردشگری کشور در کردستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید