خبرنگاران جلوگیری از 466 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

به گزارش اوج باور، اردبیل - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در هشت ماه امسال 466 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

خبرنگاران جلوگیری از 466 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران ، علی صبحی روز پنجشنبه در بازدید از راه های ارتباطی شهرستان اصلاندوز افزود: از این تعداد 219 مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به 204 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 43 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع و قمع شده است.

وی اظهارداشت: گشت های راهداری بطور مرتب در جاده ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند 492 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

وی راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی دانست و افزود: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان شبانه روزی تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به صدور 66 مجوز ساخت و ساز و حفاری در این مدت، بیان نمود: 193 کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال های طرفین راه ،ریگلاژ و تسطیح 586 کیلومتر راه های شنی و حریم راه و تعمیر 187 دستگاه ابنیه فنی را از جمله اقدامات راهداری عنوان کرد.

صبحی لکه گیری بیش از 277 هزار مترمربع از جاده ها ، پنج هزار و 200 مترمکعب زهکشی، پنج هزار و 625 مترمکعب شن ریزی، درزگیری 68 هزار متر از طول راه ها و هشت هزار و 800 کیلومتر برفروبی جاده ها را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان اردبیل در این مدت ذکر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 715

به "خبرنگاران جلوگیری از 466 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جلوگیری از 466 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید