نمایشگاه تخصصی حمل و نقل برگزار گردید ، همه خودروها برقی شدند!

به گزارش اوج باور، نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و خودروهای خدمات شهری در مکان نمایشگاه شهر آفتاب برگزار گردید. انواع اتوبوس برقی داخل شهری ، دیزلی، مینی ون برقی و اتوبوس های نو بین شهری دیزلی از جمله محصولات چشمگیر این نمایشگاه بودند. مهم ترین محصولات این نمایشگاه را بشناسید.

نمایشگاه تخصصی حمل و نقل برگزار گردید ، همه خودروها برقی شدند!

خبرنگاران - مجتبی اسماعیلی: بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی، خودروهای تجاری و خدمات شهری در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار گردید. انواع اتوبوس، ون، مینی ون و کامیونت از جمله محصولات این نمایشگاه بودند.

اتوبوس های برقی مهم ترین های نمایشگاه تخصصی حمل و نقل

دو محصول اتوبوس برقی زامیاد و اتوبوس برقی آتروس ایران خودرو دیزل را باید مهم ترین سوژه های نمایشگاه تخصصی حمل و نقل شهر آفتاب بدانیم. چرا که یکی از برترین راه چاره ها برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک هستند. بعلاوه کابین آنها برای مسافران راحت است و امکانات خوبی دارد که می تواند باعث تشویق مردم برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی گردد.

اتوبوس برقی زامیاد

یکی از محصولات شرکت چینی فوتون با نام اتوبوس C12 قرار است به وسیله شرکت زامیاد و به عنوان یک اتوبوس برقی داخل شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی عرضه گردد. موتور الکتریکی این اتوبوس برقی توان فراوری 195 اسب بخار قدرت و 3500 نیوتون متر گشتاور را دارد. با یک بار شارژ کامل دو ساعته می تواند 250 کیلومتر پیمایش داشته باشد. این اتوبوس به امکاناتی مانند دوربین 360 درجه، کولر، بخاری شارژی، جایگاه ویژه معلولان، خروجی USB برای تمام مسافران و … مجهز است. هنوز زمان عرضه این اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی معین نشده است.

اتوبوس برقی آتروس ایران خودرو دیزل

یکی دیگر از محصولات مهم حاضر در نمایشگاه نمایشگاه تخصصی حمل و نقل اتوبوس برقی آتروس ایران خودرو دیزل بود. این اتوبوس برقی با یک موتور الکتریکی و پک باتری 350 کیلوواتی توان فراوری 475 اسب بخار قدرت و 3500 نیوتون متر گشتاور را دارد. آتروس برقی می تواند با یک بار شارژ و با ظرفیت کامل پیمایشی در حدود 300 کیلومتر پیمایش داشته باشد. این اتوبوس حدود دو سال است که به صورت آزمایشی در شهرهای کرج و اراک در حال خدمت رسانی است.

ون برقی ایران خودرو دیزل عجیب ترین محصول نمایشگاه تخصصی حمل و نقل

ایران خودرو دیزل یک مینی ون برقی باری با نام K3 را در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل معرفی کرد. این ون چهره ای عجیب و کمی بامزه دارد. پیشرانه برقی این ون می تواند 82 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور فراوری کند و توانایی حمل 1375 کیلوگرم بار را دارد. معین است که این ون در صورت استفاده از ظرفیت کامل باری خود، توان چندانی برای حرکت نخواهد داشت.

سایر محصولات نمایشگاه

ون وانا، ون وانا برقی، مینی ون K1، ون فوتون توآنو، اتوبوس VIP زامیاد، مینی بوس برقی ایران خودرو دیزل و … از سایر خودروهای این نمایشگاه بودند.

منبع: بیت ران
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1671

به "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل برگزار گردید ، همه خودروها برقی شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تخصصی حمل و نقل برگزار گردید ، همه خودروها برقی شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید