تور مالزی: پاییز یا بهار؟ برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟

به گزارش اوج باور، وقتی صحبت از سفر و گردشگری می گردد انتخاب زمان مناسب اولین چیزی ست که باید به آن فکر کنید. اینکه در چه فصلی می توان از تفریحات آبی استفاده کرد و چه زمانی برای بازدید از جاذبه های تاریخی مناسب است؟ همه و همه معین کننده برترین فصل سفر به مالزی هستند.

تور مالزی: پاییز یا بهار؟ برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی کشوری ست با مقاصد گردشگری متنوع. در تور مالزی هم می توان از جاذبه های تاریخی تماشا کرد و هم با سفر به پنانگ از تفریحات آبی لذت برد؛ اما برای داشتن یک تعطیلات رؤیایی در مالزی چه فصلی باید به این کشور سفر کرد؟

برترین فصل سفر به مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و آب و هوایی معتدل در بیشتر فصول سال دارد؛ اما برای استفاده از تمام تفریحات و جاذبه های این کشور پیشنهاد می کنیم قبل از سفر اطلاعات کلی درباره آب وهوای آن در فصول مختلف داشته باشید. در ادامه به شما خواهیم گفت که برترین فصل سفر به مالزی کدام است.

سفر به مالزی در بهار / آب و هوای مالزی در بهار

ا

بهار را می توان از برترین فصل سفر به مالزی دانست به شرط آنکه بارش باران را در بازه زمانی سفر خود چک نموده و لباس خنک هم همراه داشته باشید.

بیشتر نقاط مالزی در فصل بهار وارد آب وهوای نسبتاً گرم می گردد. بارش باران های موسمی هم هوا را رو به شرجی شده می برد. با این حال همچنان می توان از طبیعت، سواحل پنانگ و جاذبه های تاریخی و تفریحی کوالالامپور لذت برد.

نکته مثبت دیگر اینکه به علت بارش گاه و بی گاه باران از تعداد گردشگران کاسته شده و شما می توانید به دور از شلوغی از این کشور بازدید کنید. بعلاوه قیمت تورهای مالزی در فصل بهار مناسب تر از نیمه دوم سال می باشد.

در صورت برداشته شدن محدودیت های کرونایی برای رزرو تور مالزی در بهار می توانید با همکاران ما در واحد تور در تماس باشید.

سفر به مالزی در تابستان / آب و هوای مالزی در تابستان

حضور گردشگران در مالزی با فرا رسیدن فصل تابستان کمرنگ می گردد. به علت طولانی تر شدن بارش های موسمی شاید نتوان این فصل را برترین فصل سفر به مالزی دانست اما در تابستان هم می توان همچنان از تفریحات و جاذبه های کوالالامپور، پنانگ و … لذت برد.

در این فصل می توانید با کمترین هزینه به مالزی سفر کنید. بعلاوه بسیاری از فستیوال های شاد و مهیج مالزی در فصل تابستان برگزار می شوند.

کشور مالزی 31 آگوست را به اسم روز استقلال خود جشن می گیرد. در این روز در تمام کشور به ویژه کوالالامپور جشن آتش بازی و … غیره بر پا می باشد و گردشگران هم اجازه حضور در جشن را خواهند داشت.

فستیوال 3 روزه موسیقی با حضور محبوب ترین هنرمندان مالزی از دیگر جشن های شاد و مجذوب کننده مالزی در فصل تابستان می باشد.

سفر به مالزی در پاییز / آب و هوای مالزی در پاییز

فصل پاییز را می توان زمان ورود به فصل گردشگری در مالزی دانست. در این فصل بارش باران های موسمی متوقف شده، دمای هوا کاهش پیدا نموده و دیگر از آب و هوای شرجی خبری نیست.

به همین علت حضور گردشگران در مالزی پررنگ تر شده و بیشتر مکان های تفریحی شلوغ و پرهیاهو می شوند. در فصل پاییز می توان به دور از تابش آفتاب از طبیعت سرسبز مالزی لذت برد، به تماشا جاذبه های تاریخی و تفریحات مهیج کوالالامپور رفت و با سفر به پنانگ تعطیلات ساحلی عالی را پشت سر گذاشت. پاییز را می توان برترین فصل سفر به مالزی دانست.

دقت داشته باشید که در پاییز با هجوم گردشگران پروازها و هتل ها شلوغ تر شده و قیمت تور مالزی هم گرانتر خواهد شد؛ بنابراین بهتر است حداقل سه هفته تا یک ماه قبا از سفر برای رزرو بلیط و هتل خود اقدام کنید.

سفر به مالزی در زمستان / آب و هوای مالزی در زمستان

زمستان های مالزی آب و هوایی عالی دارد و از برف و سرما خبری نیست. زمستان را هم می توان در میان فهرست برترین فصل سفر به مالزی قرار داد.

در این فصل آفتاب ملایم میزبان بیشتر نقاط مالزی بوده و امکان بازدید از جاذبه های تاریخی این کشور فراهم می باشد.

برج های دوقلو پتروناس با 88 طبقه در هر برج و انواع فروشگاه های لوکس، محله چینی ها با حال و هوای رنگی، منطقه تاریخی، طبیعی باتوکیو و چندین پارک و باغ وحش کوالامپور با شرایط عالی در زمستان آماده استقبال از گردشگران تور مالزی در فصل زمستان هستند.

پنانگ هم با انواع تفریحات آبی و طبیعتی خارق العاده از مقاصد گردشگری مالزی در فصل زمستان می باشد.

کی به مالزی سفر کنیم؟

جواب این سؤال به خود شما بستگی دارد. اینکه چه هدفی برای سفر به مالزی داشته و چقدر بودجه برای سفر در نظر گرفته اید.

کشور مالزی در نیمه اول سال آب و هوایی شرجی داشته و در بعضی روزها هم بارش باران را خواهد داشت. به همین علت قیمت تورهای مالزی در این زمان ارزان تر از نیمه دوم سال است. با این حال گردشگران با پوشیدن لباس خنک همچنان می توانند از گشت وگذار در این کشور لذت ببرند.

با ورود به نیمه دوم سال هوا خنک تر شده و بارش باران های موسمی هم متوقف می گردد. از این پاییز و زمستان را می توان برترین فصل سفر به مالزی دانست. از طرفی هم ورود گردشگران قیمت بلیط و هتل را بالاتر خواهد برد.

برای داشتن سفری ارزان به مالزی و البته در امان ماندن از بارش باران می توانید اواخر شهریور و یا اسفند به مالزی سفر کنید.

بیشتر بخوانید …

برترین مقاصد گردشگری مالزی

سیستم حمل و نقل عمومی در مالزی

معرفی برترین رستوران های کوالالامپور، مالزی

چگونه در مالزی ماشین اجاره کنیم؟

7 سوغاتی شگفت انگیز که می توانید در مالزی بخرید

معرفی جاذبه های خارق العاده کوالالامپور

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1169

به "تور مالزی: پاییز یا بهار؟ برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: پاییز یا بهار؟ برترین فصل سفر به مالزی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید