خبرنگاران رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند

به گزارش اوج باور، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی تا به امروز رانندگان 129 دستگاه خودرو در این شهرستان جریمه پنج میلیونی ریالی شدند.

خبرنگاران رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اضافه نمود: این خودروها به دلیل رعایت نکردن طرح تردد ممنوعه در ورودی های شهر و بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی توسط پلیس هدایت و رانندگی اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت از ورود و خروج هزار و 833 دستگاه خودرو در به این شهرستان در راستای اجرای محدودیت های کرونایی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به منظور سلامت شهروندان، طرح محدودیت تردد از ساعت 9 شب تا چهار صبح هم در این شهر اجرا شده است که طی آن سه هزار و 608 راننده خودرو که بدون توجیه در سطح شهر تردد می کردند، تذکر گرفتند.

سرهنگ توحیدی افزود: در پی اعمال محدودیت های کنونی ترددهای درون و برون شهری به صورت قابل توجهی کاهش پیدا نموده و مردم به بهترین شکل با اجرای این طرح همراهی نموده اند که جای قدردانی دارد.

وی اضافه نمود: این تقاضا و انتظار وجود دارد که شهروندان کماکان با اجرای این طرح همراهی و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز نمایند.

بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان های قرمز کرونایی از یکم آذرماه 99 به مدت 2 هفته مشاغل سطح 2، 3 و 4 تعطیل و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا می نمایند و همچنین تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و به ترتیب شامل جریمه 10 میلیون و 5 میلیونی ریالی خواهد شد.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت هم اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 682

به "خبرنگاران رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید