در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود

به گزارش اوج باور، به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: به یک برد خوب دست پیدا کردیم اما همه تیم از سرمربی تا بازیکنان ناراحت هستند. در این چند روز تمام برنامه های تلویزیون و خبرگزاری ها و روزنامه ها راجع به سربازی این دو بازیکن صحبت کردند. حتی در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود. نمی دانم چرا هیچ کس از موفقیت های استقلال صحبت نمی کند.

در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود

مدافع تیم استقلال اضافه نمود: در این خط حمله برترین خط دفاع و بدون باخت از نظر رسانه ها دیدنی نیست. اما همه چیز به سربازی مرادمند و یزدانی ختم شده است. این دو بازیکن تحت فشار شدید هستند و همه ما از این موضوع ناراحت هستیم.

وی گفت: عجیب است که به دیگر تیم هایی که بازیکنانشان سرباز هستند پرداخته نمی گردد و فقط مشکل فوتبال ما امروز یزدانی و مرادمند هستند.

چشمی ادامه داد: این موضوع باید از منظر قانون دیده گردد نه اینکه هر کس برای خودش اظهار نظر کند و باعث گردد این دو بازیکن از لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی قرار بگیرند.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم قانون همه را به یک چشم نگاه کند. رسانه ها هم خوبی های استقلال را ببینند و اینقدر از تیمی که در برترین شرایط است انتقاد نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1353

به "در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در برنامه آشپزی تلویزیون هم بحث سربازی یزدانی و مرادمند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید