دستورالعمل حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ابلاغ شد

به گزارش اوج باور، معاون تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل حمایت از مراکز رشد این دانشگاه را تدوین و ابلاغ کرد.

دستورالعمل حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ابلاغ شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد، به منظور حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و نظر به اهمیت فعالیت مراکز رشد در توسعه فضای کسب و کار کشور و در راستای تحقق و اجرای برنامه راهبردی-عملیاتی دانشگاه، دستورالعمل حمایت از مراکز رشد تدوین و از سوی دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است.

در این بخشنامه چارت سازمانی مراکز رشد دانشگاه با رعایت چابک سازی، بر اساس سطح بندی مراکز رشد ارتقا پیدا نموده است.

براساس این بخشنامه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند بر اساس سطح بندی و از عایدی های کسب شده هزینه نمایند. مقدار هزینه کرد از عایدی های مرکز رشد با تایید شورای مراکز رشد واحد دانشگاهی برای مرکز رشد سطح 1 تا 100 درصد و برای مراکز رشد سطح 2 و 3 به ترتیب 50 و 30 درصد است.

بعلاوه در بخشنامه مذکور عضویت مدیران مراکز رشد سطح یک در شورای واحد دانشگاهی و بعلاوه فرآیند برگزاری رویداد های فناورانه با نهاد های بیرونی و نحوه صدور گواهینامه های برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی در حوزه کسب و کار به وسیله مدیران مراکز رشد سطح یک اشاره شده است.

بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه در کلان بسته کاری توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی برای حوزه مراکز رشد 7 اقدام دیده شده است و انتظار می رود مدیران مراکز رشد دانشگاه با برنامه ریزی دقیق جهت تحقق برنامه پنج ساله راهبردی-عملیاتی دانشگاه گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1225

به "دستورالعمل حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید