رونمایی از سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی شهرداری کرمان

به گزارش اوج باور، در هفتۀ پنجاه وسوم از پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعار هر هفته یک افتتاح،سامانه یکپارچه شهرسازی ونوسازی شهرداری کرمان رونمایی شد.

رونمایی از سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی شهرداری کرمان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ شهردار کرمان در مراسم رونمایی از این سامانه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مدیران شهرداری برگزار گردید، گفت: استقرار این سامانه اگرچه به لحاظ اعتباری با هشت پروژه عظیم بهره برداری شده برابری نمی کند، اما به لحاظ اهمیت و کاربرد، در ردیف این هشت پروژه است و به اندازۀ آن ها، مهم و مستلزم صرفِ زمان زیادی بود و توان زیادی برای استقرار و بارگذاری این سیستم صرف شده است.

سیدمهران عالم زاده، این قابلیت را تحول عظیمی در زمینۀ شفافیت در حوزۀ معماری و شهرسازی دانست و با بیان اینکه این سامانه، ابزار و قابلیت خوبی برای بومی سازی با تکیه بر دانش و تجربه است، گفت: در ابتدا نرم افزار سیماک معرفی گردید که پاسخ گوی اهداف و نیازهای حوزۀ معماری و شهرسازی نبود.

وی اضافه نمود: براساس مطالعات انجام گرفته، نرم افزارهای مورد استفاده در شهرداری های دیگر کشور آنالیز و درنهایت برای خرید نرم افزار جامع شهرسازی و نوسازی با موافقت و نظر کارشناسی شورای اسلامی شهر تصمیم گیری شد.

شهردار کرمان با بیان اینکه اجرا و جا انداختن این نرم افزار در ابتدا با مخالفت هایی همراه بود، گفت: از نظر من نرم افزار یکپارچه و جامع شهرسازی و نوسازی باید خریداری می شد؛ چراکه اعتقاد دارم باید نظر کارشناسی حاکم باشد

.

عالم زاده، با تأکید براینکه با کوشش های مستمر بالاخره نرم افزار جامع شهرسازی به سیستم شهرداری وارد شد، اضافه نمود: یکی از دلایل عظیم برای بارگذاری این پروژه را سیستیمی بودن آن و لزوم همکاری و همیاری همۀ بخش های شهرداری دانست و یادآور شد:هرچند این سیستم یک سال در شهرداری پیاده سازی شده، اما قصد داشتیم تا پس از تکمیل و پختگی بیشتر، از آن رونمایی کنیم.

عالم زاده اضافه نمود: اجرای این سامانه که هم اکنون مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته، شروع یک رویداد خوب در شهرداری کرمان است.

وی ضمن تشکر از از شرکت صفارایانه به واسطه همکاری و همراهی برای اجرای این سامانه در شهرداری کرمان گفت: این نرم افزار باید در آینده خدمات و زیرسیستم های بهتری به مردم ارایه دهد.

شهردار کرمان اضافه نمود:یکی از خدمات این سیستم،دورکاری است که علاوه بر همکاران، شهفرایندان نیز می توانند از منازل امور مربوط را پیگیری نمایند.

عالم زاده، ضمن تشکر از حوزۀ شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، از سازمان فاوا و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری به واسطه پیگیری فرایند کار و معاونت مالی و مالی به لحاظ پشتیبانی مالی این پروژه تشکر کرد.

وی اضافه نمود:همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر به واسطه ارایۀ نظرات کارشناسی و از حوزۀ حراست به دلیل پیگیری های زیاد برای تحقق و جا انداختن این سامانه تشکر می کنم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1031

به "رونمایی از سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی شهرداری کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه یکپارچه شهرسازی و نوسازی شهرداری کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید