سامسونگ از تبلت ضدآب خود رونمایی کرد!

به گزارش اوج باور، سامسونگ ظاهراً می خواهد با استاندارد IP67 به تکامل تبلت های پرچمدارش یاری کند.

سامسونگ از تبلت ضدآب خود رونمایی کرد!

به گزارش دیجیاتو، مدت هاست گوشی های پرچمدار سامسونگ از استاندارد IP67 و IP68 پشتیبانی می نمایند، اما خبری از آن ها در تبلت های پرچمدار کره ای ها نیست و این موضوع احتمالاً به زودی تغییر می نماید. گزارشی تازه می گوید تبلت های سری گلکسی تب S9 سامسونگ از استاندارد IP67 پشتیبانی می نمایند.

تبلت های سامسونگ به تراشه های قدرتمند، نمایشگرهای باکیفیت و قابلیت های نرم افزاری متعددی مجهز شده اند، بنابراین سامسونگ می خواهد با یک ویژگی تازه به تکامل آن ها یاری کند: مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار

سامسونگ با ارائه استاندارد IP67 برای تبلت هایش ناآشنا نیست، بااین حال تبلت های سری اکتیو از این ویژگی بهره می برند. این محصولات نه تنها پرچمدارن نیستند، بلکه از طراحی کاملاً متفاوتی هم بهره می برد. بنابراین کره ای ها می خواهند این قابلیت را به سایر تبلت های خود نیز بیاورند؛ البته تنها تبلت های پرچمدار و گران قیمت.

از آنجایی که سامسونگ توانسته است مقاومت در برابر نفوذ آب را به گوشی های تاشوی خود اضافه کند، آوردن این ویژگی به تبلت های سری گلکسی تب S9 جای تعجب چندانی ندارد. البته تنها با یک گزارش غیررسمی روبه رو هستیم و چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از چنین کاری منصرف گردد و خبری از استاندارد IP67 در تبلت های سری گلکسی Tab S9 نباشد. برای مثال، قبلاً گفته شده بود که گلکسی زد فولد 5 دارای جایگاهی برای قلم S Pen خواهد بود، اما حالا ظاهراً کره ای ها از این تصمیم صرف نظر نموده اند.

درحال حاضر نمی دانیم تبلت های سری گلکسی تب S9 در چه تاریخی معرفی می شوند، اما انتظار داریم تا پیش از خاتمه نیمه دوم 2023 با آن ها روبه رو شویم. این تبلت ها احتمالاً دوباره شامل سه عضو استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود و به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد؛ هرچند شاید با نسخه استاندارد و نسخه اورکلاک شده این چیپ روبه رو شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1549

به "سامسونگ از تبلت ضدآب خود رونمایی کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامسونگ از تبلت ضدآب خود رونمایی کرد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از تبلت ضدآب خود رونمایی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید