ستایش از شبکه سحر

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران- فصل اول مجموعه تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی از کانال آذری شبکه سحر پخش می گردد.

ستایش از شبکه سحر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این مجموعه 44 قسمتی که در 50 دقیقه آماده شده است داستان دختری جوان به نام ستایش است که برای نجات برادرش محمد از خطری که در پی فرار از خدمت سربازی او را تهدید می نماید به دوست برادرش طاهر فردوس پناه می برد. طاهر فردوس با تمهیداتی محمد را راهی مرز می نماید تا از کشور خارج گردد اما محمد در مرز کشته می گردد و طاهر به زندان می افتد. طاهر با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد می گردد و از آن جا که طاهر مجذوب و شیفته ستایش شده علی رغم مخالفت خانواده با ستایش ازدواج می نماید و...

با اتمام سریال بشارت منجی فصل اول سریال ستایش به نویسندگی سعید مطلبی از روز سه شنبه 11 خرداد به صورت روزانه ساعت 15:30 به وقت تهران در برنامه پخش کانال آذری شبکه سحر قرار می گیرد.

داریوش ارجمند، محمودعزیزی، مهدی پاکدل، محمدمهدی سلوکی، سیما تیرانداز، زنده یاد جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی، شیوا خنیاگر، کریم قربانی، زهرا سعیدی، مهدی میامی، مهوش وقاری، زنده یاد ناصر گیتی جاه، زنده یاد کاظم افرندنیا، فرحناز منافی ظاهر، رضا ایرامنش، محمد عمرانی، آزیتا لاچینی، مریم بوبانی و جمعی دیگر از بازیگران کشورمان در سریال ستایش به ایفای نقش پرداخته اند.

سلیمان فرض علی اف زبانگردانی و دوبله به زبان آذری این سریال را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1036

به "ستایش از شبکه سحر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش از شبکه سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید