سری A، اینتر بر تیم میهایلوویچ غلبه کرد و به میلان نزدیک شد، درخشش حکیمی پس از انتقاد کونته

به گزارش اوج باور، شاگردان آنتونیو کونته با کسب یک پیروزی خانگی در هفته دهم سری A فاصله خود را با رقیب همشهری شان که صدرنشین جدول است، کاهش دادند.

سری A، اینتر بر تیم میهایلوویچ غلبه کرد و به میلان نزدیک شد، درخشش حکیمی پس از انتقاد کونته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از شب نخست هفته دهم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اینتر در استادیوم سن سیرو به مصاف بولونیا رفت و پیروز شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

در این ملاقات، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتری ها در دقیقه 16 اولین گل را به ثمر رساند. پس از او اشرف حکیمی مدافع مراکشی نراتزوری در دقیقه 45 اختلاف را به دو گل افزایش داد. بولونیا توسط امانوئل وینیاتو در دقیقه 67 یکی از گل های خورده را جبران کرد، اما حکیمی با گلی که در دقیقه 70 زد دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد. درخشش مدافع مراکشی اینتری ها در این بازی در حالی رخ داد که درست چند روز پیش سرمربی او آنتونیو کونته، از عملکرد بازیکن سابق دورتموند در بازی قبلی این تیم در سری A انتقاد نموده بود.

به این ترتیب اینتر ششمین پیروزی خود را در این فصل از رقابت های سری A کسب کرد تا با سبقت دریافت از یوونتوس، به فاصله دو امتیازی میلان صدرنشین برسد، میلانی که 23 امتیازی است و البته یک بازی کمتر دارد. روسونری امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف سامپدوریا می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 641

به "سری A، اینتر بر تیم میهایلوویچ غلبه کرد و به میلان نزدیک شد، درخشش حکیمی پس از انتقاد کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، اینتر بر تیم میهایلوویچ غلبه کرد و به میلان نزدیک شد، درخشش حکیمی پس از انتقاد کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید