سیلاب به 4 هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد

به گزارش اوج باور، رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سیلاب به 4 هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد، گفت: با پیگیری های رئیس جمهور امیدواریم 6ماه آینده این واحد ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

سیلاب به 4 هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد

به گزارش تسنیم، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به چابهار و کُنارک گفت: 4 هزار واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان در سیل و بارندگی ها آسیب دیده اند که 2 هزار و 150 واحد مسکونی احتیاجمند فوری نوسازی و 2 هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی احتیاج دارند که با پیگیری های رئیس جمهور امیدواریم 6 ماه آینده این واحد ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: در روز های گذشته تعمیر و بازسازی واحد های مسکونی و ساخت مسکن مقاوم برای مردم سیستان و بلوچستان به ستادحوادث غیرمترقبه کشور منعکس و وزیر کشور مسائل را به هیئت دولت منتقل کرد و در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رییس جمهور، اعتبارات لازم تخصیص و قرار است به قید فوریت ساخت واحد های مسکونی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات بازسازی خانه های آسیب دیده به زودی شروع و با همکاری مردم و مسئولان و با توجه به حجم خسارت ها از سایر استان های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و راهی سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری شروع و خانه ها در زمان معین شده ساخته گردد.

نیکزاد اضافه کرد: بیشتر معابر شهر کنارک کم عرض بوده و احتیاجمند تعریض هستند و تردد در این معابر سخت است، برای تسریع در کار و بالا بردن کیفیت کار، مشاوران قوی دعوت کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1339

به "سیلاب به 4 هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب به 4 هزار واحد مسکونی جنوب سیستان و بلوچستان آسیب زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید