طرح دولت برای گشایش مالی ،آینده فروشی است

به گزارش اوج باور، عضوکمیسیون عمران مجلس یازدهم طرح دولت برای گشایش مالی کشور را استقراض و آینده فروشی مطرح نمود و تاکید نمود که این طرح به نفع مردم نخواهد بود.

طرح دولت برای گشایش مالی ،آینده فروشی است

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مصاحبه با خبرنگاران گفت:دولت می خواهد نزدیک به 500 هزار بشکه نفت را به مردم بفروشد و با یک درآمد در بازار سرمایه، نزدیک به 220 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند که این رقم معادل یک دوم بودجه فعلی کل کشور است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تاکید نمود: دراین طرح نفتی به مردم داده نمی گردد و سر رسید آن 2 سال بعد است یعنی در این شرایط نیمی از بودجه دولت آینده پیش خور و خرج می گردد و دولت آینده یک دوم بودجه خود را بدهکار خواهد بود.

وی با اشاره به مسائل پیش رو طرح دولت اضافه کرد: در آینده معین نیست که قیمت جهانی نفت چقدر خواهد شد و اگرقیمت از یک نرمال جهانی پایین رفت چگونه باید این فاصله نرخ جبران گردد و یا اینکه اگر تحریم ها باقی ماند چه خواهد شد وکجا باید این مبالغ هزینه گردد .

نماینده اهواز گفت:طرح دولت به نوعی درآمد زایی برای قوه مجریه است وچون دولت در شرایطی است که متحمل مسائل است در اولین اقدام کوشش می نماید که هزینه های خود را از آسانترین راه ، که همان تحمیل هزینه ها به مردم است تامین کند تا سوء مدیریت خود را از جیب مردم جبران کند.

یوسفی تاکید نمود: طرح دولت برای فروش نفت به مردم استقراض و آینده فروشی است و به نفع مردم نخواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 525

به "طرح دولت برای گشایش مالی ،آینده فروشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح دولت برای گشایش مالی ،آینده فروشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید