قهرمانی: بازی مجدد درصورتی است که ما هم قبول کنیم، داوری به ضرر تیم ما بود

به گزارش اوج باور، سرمربی تیم والیبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین گفت: بازی مجدد با اکسون در شرایطی است که ما هم قبول کنیم چون ما خودمان هم به داوری معترض بودیم.

قهرمانی: بازی مجدد درصورتی است که ما هم قبول کنیم، داوری به ضرر تیم ما بود

اکرم قهرمانی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از شاگردانم راضی هستم اگرچه مقابل اکسون شکست خوردیم، اما بازیکنانم خیلی بهتر، روان تر و هماهنگ تر از دور رفت بازی کردند.

وی اضافه کرد: در ست دوم می توانستیم پیروز شویم، اما بعضی موارد اشتباهات ریز داوری فرایند بازی را تغییر می دهد و در این ست اشتباه کوچک داوری باعث شد نتیجه را از دست دهیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین درخصوص داوری مسابقه برابر تیم اکسون گفت: در مسابقه برابر اکسون داوری خوب نبود. داور دوم را برای کارورزی آورده بودند و هیچ کار مفیدی انجام نمی داد و فرایند داوری از دست داوران خارج شد و هیچ کنترلی روی بازی نداشت که هم مربیان و هم بازیکنان را عصبی کرد.

وی با بیان این مطلب که داوری به ضرر هر دوتیم بود، اظهار داشت: داوری به ضرر هر دو تیم بود و نمی توانیم بگوئیم فقط به ضرر تیم اکسون بوده است اما داوری بد بود و بازی به تنش کشیده شد و از نظر روانی بازیکنان و مربیان به هم ریخته بودند.

قهرمانی با واکنش به صحبت های احمدی، سرمربی تیم والیبال بانوان اکسون که خواهان بازی مجددی شده است، گفت: داوری یکطرفه و به نفع تیم ما و به ضرر اکسون نبود و بازی مجدد با اکسون در شرایطی است که ما هم قبول کنیم چون ما خودمان هم به داوری معترض بودیم. از طرفی صعود هر تیمی با این بازی مشخص می شد و کمیته داوران باید روی این مسئله حساسیت بیشتری نشان می داد و دو داور قوی می گذاشتند تا تیم ها تمرکزشان را روی کارشان می گذاشتند نه داوری.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 718

به "قهرمانی: بازی مجدد درصورتی است که ما هم قبول کنیم، داوری به ضرر تیم ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: بازی مجدد درصورتی است که ما هم قبول کنیم، داوری به ضرر تیم ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید