پنهان کاری بازیکن استقلال تمام شد ، بازیکن آبی ها رسما به تیم دیگری پیوست

به گزارش اوج باور، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.

پنهان کاری بازیکن استقلال تمام شد ، بازیکن آبی ها رسما به تیم دیگری پیوست

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پس از بسته شدن پنجره جابجایی زمستانی در لیگ ایران بود که عزیزبک آمانوف ساز جدایی از استقلال کوک کرد. نخستین زمزمه ها از جدایی این بازیکن زمانی بالا گرفت که این هافبک چند روز متوالی در تمرینات غیبت کرد.

روی ماتا مربی استقلال در یکی از نشست های خبری اعلام کرد که اطلاعی از این هافبک ندارد و کادر فنی استقلال نمی داند که آیا او در ایران به سر می برد یا نه.

پس از گذشت چند روز رسانه های ازبکستانی خبر دادند آمانوف به ترکیه می رود تا در اردوی آماده سازی تیم نسف قارشی که خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الشباب عربستان می کند، حاضر شود.

آمانوف خاتمه به ترکیه رفت و با نسف هم تمرین کرد اما باشگاه نسف در اعلام نام این بازیکن برای حضور در بازی های محبت آمیز و رسانه ای کردن تصویر او احتیاط زیادی به کار برد؛ تا جایی که حتی در یکی دو مسابقه محبت آمیز به جای نام آمانوف از اصطلاح بازیکن آزمایشی استفاده کرد.

این موضوع باعث شد تا پیوستن قطعی آمانوف به نسف در ایران مورد تردید قرار بگیرد؛ درست در روزهایی که گفته می شد این بازیکن قراردادش را یکطرفه با استقلال فسخ کرده و نامه اخطار به استقلال برای دریافت مطالباتش را به اشتباه به یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه استقلال ارسال کرده است!

با این حال دو اتفاق دیگر رخ داد تا حضور آمانوف در تیم نسف قارشی به صورت نهایی تایید و رسمی بشود؛ هرچند که رسانه این باشگاه هنوز هم به صورت رسمی عکس و خبری از پیوستن این هافبک خبرساز منتشر نکرده است.

نسف فردا یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در کشور قطر برگزار می شود، به مصاف الشباب خواهد رفت. این تیم یکی دو روزی است که در قطر حضور دارد و تمریناتش را پیگیری می کند.

در یکی از تصاویر منتشر شده در کانال باشگاه نسف، آمانوف هم با شماره 99 دیده می شود و این یعنی آمانوف احتمالاً در لیست آسیایی باشگاه ازبکستانی قرار گرفته است.

دومین موضوع، لیست نهایی باشگاه نسف برای فصل بعد سوپر لیگ ازبکستان است که منتشر شده است. این مسابقات از چند هفته دیگر آغاز می شود و آمانوف برای این تیم به میدان خواهد رفت.

در تصویر زیر، نام آمانوف با شماره 99 برای نسف قارشی ذکر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1546

به "پنهان کاری بازیکن استقلال تمام شد ، بازیکن آبی ها رسما به تیم دیگری پیوست" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنهان کاری بازیکن استقلال تمام شد ، بازیکن آبی ها رسما به تیم دیگری پیوست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنهان کاری بازیکن استقلال تمام شد ، بازیکن آبی ها رسما به تیم دیگری پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید