پاسخ دندان شکن اسطوره استقلال به سعودی ها

به گزارش اوج باور، اولین پیروزی استقلال مقابل الهلال عربستان زمستان سال 77 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا به دست آمد. مقطعی که راهنمایی آبی پوشان ایرانی بر عهده ناصر حجازی بود.

پاسخ دندان شکن اسطوره استقلال به سعودی ها

قبل از برگزاری مسابقه مقامات باشگاه الهلال مدعی شده بودند در معادلات صعود اصلاً شانسی برای نماینده ایران متصور نیستند و استقلال قطعاً حذف می گردد. از طرف دیگر، رسانه های عربی حاضر در امارات نیز تمام توجه خود را معطوف به الهلال و العین نموده بودند، ولی استقلال در همان بازی اول توانست معادلات را به طور کامل بر هم زده و الهلال را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

پس از انتها آن مسابقه هنگامی که کاروان آبی ها در جهت بازگشت به هتل قرار داشت، سرمربی فقید استقلال به بازیکنانش تأکید کرد وقتی وارد هتل شدند، مقابل خبرنگاران خارجی اصلاً خودشان را راضی نشان ندهند و کاملاً معمولی رفتار نمایند! اتفاقاً استقلالی ها همین کار را کردند و مسئله باعث تعجب نمایندگان رسانه های عربی شد.

فردای آن روز یک خبرنگار از حجازی پرسید: چرا شاگردان شما از پیروزی بسیار مهم مقابل الهلال راضی نیستند؟ سرمربی استقلال نیز پاسخ قاطعی داد و گفت: استقلال یک تیم عظیم است و بازیکنان تیم عظیم هرگز بابت پیروزی مقابل یک تیم معمولی راضیی چندانی نمی نمایند! ما می خواهیم به فینال جام باشگاه های آسیا برسیم و هر وقت به فینال رسیدیم، شادی خواهیم کرد، ولی بردن الهلال از نظر من و شاگردانم یک اتفاق کاملاً معمولی بوده است.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 959

به "پاسخ دندان شکن اسطوره استقلال به سعودی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ دندان شکن اسطوره استقلال به سعودی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید