قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جهانی فوتبال شرکت ها

به گزارش اوج باور، سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال پنج نفره شرکت ها که در دوبی برگزار گردید، با قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان نماینده فدراسیون ورزش کارگری به سرانجام رسید.

قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جهانی فوتبال شرکت ها

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال 5 نفره شرکت ها که با حضور 16 تیم از 14 کشور جهان در دوبی برگزار گردید، تیم کارگری شرکت مس سرچشمه رفسنجان که به عنوان نماینده فدراسیون ورزش کارگری در این مسابقات حضور داشت، با شکست تیم فوتبال عربستان به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات، تیم های عربستان و ایرلند نیز دوم و سوم شدند.

تیم فوتبال 5 نفره مس سرچشمه رفسنجان در دور گروهی با نتیجه سه بر دو از تیم عربستانی مغلوب شد و در ادامه رقابت ها تیم مالدیو را با نتیجه 10 بر 4 شکست داد و برابر تیم سوییسی نیز با نتیجه 4 بر صفر به رجحان دست یافت.

نماینده کارگری ایران در دور حذفی تیم بنگلادش را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. تیم فوتبال پنج نفره مس سرچشمه رفسنجان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه دو بر یک تیم ایرلند را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

در این مرحله تیم فوتبال مس سرچشمه با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم عربستانی به رجحان رسید و قهرمان سومین دوره مسابقات جهانی فوتبال شرکت ها شد.

دوره گذشته تیم آرمان گهر سیرجان به عنوان نماینده فدراسیون ورزش کارگری در موناکو حضور یافت و پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1200

به "قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جهانی فوتبال شرکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جهانی فوتبال شرکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید